Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
12-03-2014 om 12:02
Een vriend van mij wil een website en vroeg mij of ik hem wilde helpen iets uit te zoeken (heb ervaring met webontwerp). Ik zag dat je bij strato gratis een maand een webwinkel kon uitproberen en bouwde iets voor hem met een onzinnaam dat hij kon bekijken.
Vervolgens heb ik een mail gestuurd naar het e-mailadres waarmee ik de orderbevestiging had gekregen om het op te zeggen. Daar had ik geen reactie op gehad. Ik ging toen op vakantie, dus had geen tijd er nog achteraan te bellen.
Nu heb ik gebeld en kreeg ik te horen dat ik eerst had moeten inloggen en dan daar via een contactformulier moest afzeggen. Dit is echter nergens op hun website te vinden. Ze hebben ook niet op mijn e-mail gereageerd om dit te vertellen.
Kan dit zomaar? Waar kan ik hierover klagen?
12-03-2014 om 13:37
gewoon
Wijs ze nog eens officieel op hun fouten, dat dat niet op de website staat en dat ze nooit iets van jou kunnen eisen wat je niet in de voorwaarden had kunnen vinden. Verder hadden zij op die mail moeten reageren als dat niet de goede manier was en niet niets doen. Dreig met kassa en radar en met een directe opzegging en teruggave van het geld.
Zijn ze ergens bij aangesloten?
12-03-2014 om 15:57
terugboeken
Je kan volgens mij via bank of giro een afschrijving terugboeken. Snel doen dus. En volgens mij kan je zelfs het rekeningnummer laten blokkeren, zodat ze niets meer van je rekening kunnen halen.
12-03-2014 om 17:11
incasso bij Strato?
Dat vind ik heel vreemd, heb ik jaren een website bij Strato, beweeg hen ieder jaar om te incasseren en het antwoord is: nee, dat mogen we niet van de Nederlandse wetgever??? Strato is Duits bedrijf. trouwens: als er onterecht geïncasseerd is, kun je vrij gemakkelijk via je internetbankieren storneren. Weet je niet hoe dat moet? Een telefoontje naar de bank en het wordt geregeld.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.