Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Anne

Anne

02-04-2011 om 10:05

Help!!! (wie werkt er bij een verzekeringsmaatschappij?)

Oh man.... Ik kan wel jánken! Ik heb twee weken geleden mij mobiele abonnement bij hi verlengd en mocht een nieuw toestel uitzoeken. Omdat ik twee jaar lang meer heb gebeld en gesms't dan mijn abonnement duur was (zeg maar) mocht ik nu een duur toestel uitzoeken zonder bij te hoeven betalen. Was ik blij mee, want met mijn vorige toestel was ik absoluut niet tevreden. Dus, een toestel van ongeveer 500= uitgekozen en zó blij en tevreden mee.
En toen scheen vanochtend de zon en dacht ik dat ik mijn bed wel even kon verschonen.

Slik.

Een kwartier later zocht ik mijn telefoon en ... had ik al wel in de gaten wat er was gebeurd....

En ik ben zó'n muts! Want als het om geld gaat, gebeurt er iets met mij en dus heb ik niet goed geluisterd wat een verzekering kostte bij deze telefoon. Ik had 60= per maand in gedachten. Ik denk dan ook niet ná hè, want toen ik net de hi winkel belde, zei de jongen die me geholpen had 'nee, deze verzekering kost 6= in de maand, geen 60=!'
Zestig euro extra in de maand heb ik namelijk niet! En dus nam ik geen verzekering! En nu hoor ik dus dat ik niet goed heb geluisterd en dus DOM DOM DOM gewoon geen nieuw toestel krijg.

Maar! Wat als mijn vriend hem per ongeluk in het water gooide? Wat doet zijn WA verzekering dan?
Wát moet ik doen om dit toestel vergoed te krijgen????

(Help....)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yta Chalne

Yta Chalne

02-04-2011 om 10:16

Fraude

Ja, er is nog vast wel een manier waardoor je door middel van fraude geld terug kan krijgen. Maar ik ga dat niet voor je bedenken. Jammer van je toestel maar het is niet anders.

Sascha2

Sascha2

02-04-2011 om 10:20

Helemaal mee eens

Hier van de week een zwemmende Iphone (die van man gelukkig ) en ja, je kunt wel vanalles bedenken om er een vergoeding voor te krijgen, maar ik zou dat niet doen, fraude plegen. Hoe vervelend het ook is, je hebt gewoon domme pech

Vic

Vic

02-04-2011 om 10:23

Gelukkig maar

Gelukkig had je het toestel gratis gekregen.

Puck

Puck

02-04-2011 om 11:49

Hoe verzin je het

Tja, eigen schuld, dikke bult. En dankzij mensen zoals Anne die de verzekering onterecht een poot uitdraaien betalen de brave eerlijke mensen dus teveel. Dus Anne: draag je eigen verlies.

Fiorucci

Fiorucci

02-04-2011 om 12:14

Overleggen

Misschien kun je bij dat abonnement alsnog een goedkoop toestelletje krijgen, even bellen maar.

Anne

Anne

02-04-2011 om 17:34

Jammer

Ik betaal al jaren premie en maak er nooit gebruik van. Of misbruik. Ik vind dit dus ook geen misbruik, maar gebruik maken van mijn 'gespaarde' premies. Jammer dat jullie me niet kunnen helpen met goede ideeen.

Fiorucci

Fiorucci

02-04-2011 om 17:46

Anne

Zo werkt het niet, volgens mij...

Terpi

Terpi

02-04-2011 om 18:34

Verzekering

Waarom oneerlijk doen als het ook eerlijk kan? Mijn telefoon is gewoon gedekt onder de inboedelverzekering. Daar kwam ik achter toen ik telefoon van zoonlief een langdurig bad aanbood... in de wasmachine! Ik heb mijn verzekeringsagent gemaild met de vraag hoe het zit met aansprakelijkheid, omdat het oprecht zo was dat zoon de telefoon heeft gekocht en ik hem heb gewassen. Verzekeringsagent mailde terug dat het niet onder aansprakelijkheid valt maar onder inboedel en zo kon ik de telefoon van zoon vervangen door een nieuw toestel.

Ineke P.

Ineke P.

02-04-2011 om 18:34

Laten drogen

Laat de telefoon goed drogen. Vaak doet zo'n ding het dan gewoon weer.

Puck

Puck

02-04-2011 om 22:24

Nou ja anne

En als jij volgend jaar dan voor weet ik hoeveel schade veroorzaakt bij een ander dan ga je dat niet declareren dan? Je hebt dan inmiddels je premie namelijk al weer opgesoupeerd aan die telefoon toch? Volgens mij heb jij het principe van verzekeren wle een heel vrije interpretatie gegeven.

Digimum

Digimum

02-04-2011 om 22:49

Recht praten wat krom is

"Ik betaal al jaren premie en maak er nooit gebruik van. Of misbruik. Ik vind dit dus ook geen misbruik, maar gebruik maken van mijn 'gespaarde' premies."

Dan had je die premie dus op een spaarrekening moeten zetten, dán was dit waar. Nu heb je schade die niet voldoet aan de voorwaarden voor vergoeding en dus geen recht op een nieuwe telefoon. Jammer maar helaas. Gelukkig zijn er ook goedkopere telefoons te krijgen...

Maar...

als het mogelijk gewoon via de inboedelverzekering kan, dan is het toch helemaal geen oplichterij? De moeite waard om even goed uit te zoeken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.