Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Het is weer zover :-(

Net vanochtend gehoord dat mijn baan per 1 oktober ophoudt. Gelukkig heb ik alweer twee nieuwe vacatures kunnen vinden, waarvan 1 intern. Geen idee of ik daar als uitzendkracht wel op mag reageren, maar ik heb meteen gebeld naar de contactpersoon. die zoekt dat nu voor me uit.
Zucht......

Gr. Poezie.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Helaas

Jammer, Poezie, maar als ik me goed herinner zat dit er maanden geleden al aan te komen, toch? En werd er van jou verwacht dat je veel te veel werk verrichte en geen pauzes nam, kennelijk omdat het toch geen mens kon schelen of je overspannen zou raken - dat was jij toch, of heb ik het mis?

Ik zou bij twijfel trouwens gewoon reageren op die interne vacature, nee heb je...

Succes met solliciteren. Eigenlijk hoop ik voor jou dat je een wereldbaan vindt bij een andere organisatie, en dat de achterblijvers hier zich voor de kop slaan dat ze je niet binnenboord gehouden hebben

Groeten,

Temet

Poezie

Poezie

15-08-2011 om 20:41 Topicstarter

Klopt temet

Ik vind het ook niet vervelend om daar weg te gaan, maar vanochtend overviel me wel de termijn waarop ik word geacht weg te zijn. Dan ga je toch weer lopen zenuwen, het is tenslotte wel je inkomen. Gelukkig heb ik vanmiddag (op mijn werk dus ) alweer een paar leuke vacatures gevonden. Hopen dat dat wat wordt!
Lief van je, je laatste alinea. Dat had ik zeker even nodig
V.w.b. die interne vacature: daar heb ik al naar gebeld, en ik kreeg een hele leuke vrouw aan de lijn. Ik heb haar gevraagd wat meer te vertellen over de afdeling, en heb haar verteld dat die baan mij erg leuk leek. Op haar beurt vond zij weer dat ik erg enthousiast reageerde en het een goede zet van mij vond dat ik meteen had gebeld. Afwachten maar, of ik als externe in aanmerking kom.

Gr. Poezie.

Asa Torell

Asa Torell

15-08-2011 om 20:59

Jakkes

Ten eerste dat de huidige baan zo tegenviel en ten tweede dat je nu weer een nieuwe moet zoeken. Ik hoop samen met Temet zeer op een fantastische plek voor je, daar ga ik per direct voor duimen.

Poezie

Poezie

17-08-2011 om 10:40 Topicstarter

Bedankt

Voor jullie medeleven. Inmiddels heb ik al 4 sollicitaties de deur uit gedaan, en zijn ze bezig met uitzoeken hoe ik eventueel voor de interne vacature in aanmerking zou kunnen komen. Ik begrijp dat daat verder nog niemand op heeft gereageerd, maar omdat ik een "externe" ben, mag ik eigenlijk niet solliciteren. Verder hebben ze hier onlangs een "externen-stop" ingesteld, dus hoop heb ik wel maar ik reken nergens op. We zien wel.....

Gr. Poezie.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.