Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

sita

sita

03-09-2010 om 14:18

Hoe kan ik eigenaar boven ons dwingen douche te repareren, steeds lekkage.

Bij ons in de keuken hebben we regelmatig lekkage omdat de douche boven niet goed is(eigenaar verhuurt het aan studenten). Ik heb er al vaak iets van gezegd, recent heeft hij deze douche opnieuw laten betegelen oaar gisteren was het toch weer mis...Gedruppel in de keuken. Hij ontkent steeds dat dit van de douche komt, die is nu echt in orde.
Ik ben met onze loodgieter naar boven geweest, hij heeft de doucheslang op muur gezet, ik keek beneden en ja hoor toen liep het water zo onze keuken in vanaf het plafond.
Heb dit gisteren gezegd tegen hem, gebeld, gevraagd of onze loodgieter het kon repareren. Was hem te duur, wilde zelf eerst kijken.
Nu is hij nog niet geweest, weer gebeld, vrouw nam op hij is aan het werk en morgen ook. Dus er gebeurd helemaal niets nu.
Ik heb haar met klem verzocht dat haar man iemand laat komen. Ze zijn er zat van, nu ik nog veel meer!!!!!!!!
Ik ben zo boos, wat kan ik nu doen om hem toch iets te laten doen?
Verhouding tussen ons is niet heel slecht, maar wel altijd gedoe als er iets moet gebeuren. we hebben een ver van eigenaars maar daar heeft deze douche niets mee te maken.
Bedankt Sita

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
koentje

koentje

03-09-2010 om 14:30

Sita

denk je niet dat die vrouw ook heel goed in staat is om een loodgieter te laten komen?????

sita

sita

03-09-2010 om 14:36

Ja inderdaad,

ik wordt steeds bozer omdat zij ook nog tegen mij zei dat ze er nu ook zat van was........En wat denk je van mij, na al tig keer die lekkage, grrrrrr.

amk

amk

03-09-2010 om 15:51

Rechtsbijstand?

laat je advocaat een brief schrijven dat het binnen tijd x geregeld moet zijn, anders zul jij het laten doen en de kosten op hem verhalen. Die studenten laten je binnen anders had jou loodgieter het ook niet kunnen repareren.
Kan nog wel eens een heel duur grapje worden want dit soort lekkages zitten vaak erg verborgen.

Tihama

Tihama

03-09-2010 om 16:02

Bouw en woningtoezicht

Ik zou de gemeente bellen. Bouw en Woningtoezicht. Afdeling Handhaving. Die kunnen dit prima afdwingen.

Tihama

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.