Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Hoe kwamen jullie aan jullie baan?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Manda Rijn

Manda Rijn

22-02-2010 om 20:27 Topicstarter

Dank

als ik iets zou kunnen vinden dan zou ik morgen al willen beginnen. Ik heb heel internet afgespeurd maar alleen iets gevonden wat niet te doen is qua reistijd en het verdient te weinig om elke week een nacht hotel te nemen. Ik ga beide dochters op de wachtlijst van nso en kdv zetten voor een dag extra, mocht er iets komen op korte termijn dan regel ik wel een oppas oid.

Asa Torell

Asa Torell

24-02-2010 om 20:59

Manda

Het faalgevoel herken ik, ik ben ook bezig met zo'n soort carriereswitch (toevallig ook richting lesgeven, waarschijnlijk) en ik probeer me maar te bedenken dat het er bij hoort. Je laat iets achter, dus dat voelt als zeggen dat dat niet gelukt is, en gaat aan iets nieuws beginnen waarin je nog niet veel hebt kunnen laten zien. En dat blijft ook nog wel even denk ik... het duurt wel een tijd voordat je weer een nieuwe plek veroverd hebt in een ander werkveld.
Het enige wat ik er aan kan doen is bezig zijn met het nieuwe en hoe leuk dat is. Dan houdt dat me meer bezig dan de vraag of ik het wel kan. Dat zal voor jou vast ook zo gaan als je de goede baan (hopelijk binnenkort) wel tegenkomt!

Manda Rijn

Manda Rijn

11-03-2010 om 13:39 Topicstarter

Asa

ik lees nu net pas deze reactie van jou, bedankt !

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.