Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Oef!

Oef!

01-07-2010 om 14:10

Hoe zet ik mijn vakantieperiode in een leuke zin in een sollicitatiebrief?

Zo vlak voor de vakantieperiode reageren op een vacature betekent natuurlijk ook dat je je vakantieplannen in de sollicitatiebrief moet melden i.v.m. de uitnodiging voor het gesprek dat natuurlijk gaat volgen (Positief denken is het halve werk).
Hoe zet je dat nu leuk in een brief?
"In de periode van x t/m y ben ik met vakantie, ik hoop dat dat geen belemmeringen voor de vervolgprocedure oplevert." Klinkt dat niet erg stijfjes??? e/o met er "(eventuele) vervolgprocedure" staan?
Dank alvast. Oef!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

01-07-2010 om 14:18

Ik zet het in de mail erbij. Beste dinges, in de bijlage vindt U mijn sollicitatie en c.v. voor de functie ... . Graag wil ik U melden dat ik van ... tot ... op vakantie ben. Ik ben wel bereikbaar op mijn mobiele telefoon.

Met vriendelijke groet, Oef!

Tihama

Tihama

01-07-2010 om 17:50

Prima

Zoals Guinevere het zegt. Je hoeft het niet onderdanig te brengen. In mijn rol als werkgever vind ik het altijd handig als mensen het meteen melden. Kun je tenminste meteen op plannen zonder dat je de kandidaat eerst hoeft te bellen.

Tihama

Oef!

Oef!

01-07-2010 om 21:14

Goed plan!

Al ben ik natuurlijk bij het zwembad niet bereikbaar op mijn mobiele telefoon .
Beide sollicitaties ga ik per mail versturen, dus kan ik dat idd mooi zo doen.
Dank, Oef!

Inge M

Inge M

01-07-2010 om 22:43

Niet melden dat je per mobiele telefoon bereikbaar bent

in je vakantie.
Ik zou je prive emailadres vermelden en zeggen dat je geregeld je mail inziet. (en uiteraard de weken dat je weg bent)
Een mobiel tijdens vakantie geeft hoge verwachtingen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.