Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

07-07-2012 om 10:42

Hoeveel kost een brillenpootje van een kinderbril?

Kind heeft ongelukje gehad met ander kind. Er is een beetje verf van het brillenpootje af en ouders willen dat het gerepareerd wordt. Bijspuiten kan niet, dus moet er een nieuw pootje op. Het is een nieuwe bril en pootje is dus nog in de handel. Wat kost zoiets?

Rosa van der Zanden


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

En (vervolg op ginny)

volgende week een ander kind ervan beschuldigen de bril beschadigd te hebben, of denk ik nu erg slecht ?!

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

10-07-2012 om 23:52

Stel

Stel nou dat de reparatie echt 26 euro is. En stel nou dat ze vinden dat mijn kind helemaal en alleen schuldig is. Dan vinden ze waarschijnlijk ook dat wij het helemaal moeten betalen. Rond die 26 naar boven af, vermenigvuldig het met 2. Wanneer wij dan de zn helft betalen hebben we toch alles betaald. Ik kan me al helemaal voorstellen hoe zij zich om ons verkneukelen in hun caravannetje.
Misschien denken ze wel op die manier. Ik weet het niet en hoef het gelukkig ook niet te weten want deze mensen zitten niet in mijn vrienden- of kennissenkring. En gaan daar ook nooit inkomen .
Rosa van der Zanden

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

11-07-2012 om 19:33

En bovendien

Vind ik het echt te gek voor woorden om een brillenpootje van een kinderbril waar de lak vanaf is te gaan declareren bij een andere ouder omdat hun kind deze per ongeluk beschadigd heeft. Zou echt niet in mij opkomen. Zeker omdat we het nu over een bedrag van 13 euro hebben.

Dit verhaaltje klopt echt niet. Ik denk dat Shonagh er niet ver naast zit. Al zal het schoolplein nou ook weer niet zo groot zijn dat ze dit grapje vaak kunnen uithalen.

@ Rosa: ik wens je man veel succes. De helft betalen lijkt me zeer redelijk. Ze krijgen er immers ook weer een spiksplinternieuw pootje voor terug.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.