Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Iemand bekend met vertaaljob.nl?

Vandaag kreeg ik van een kennis de link door van VertaalJob.nl voor mijn zoon die op zoek is naar werk.
Via deze site kun je je in verschillende moeilijkheidsgraden aanmelden voor vertaalwerk. Hierbij wordt een inschrijfgeld gevraagd van 17,40.
Is er iemand die bekend is met deze manier van werken?
Voordat ik het doorgeef zou ik graag iets mee weten.

Groet, Incar

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sinas

sinas

08-02-2012 om 19:21

Als je eerst geld moet betalen

dan zou ik maar bedanken. Denk nu eens, hoe normaal is het dat je eerst zelf geld betaald om werk te krijgen? Niet dus. Niet intrappen. Is net zoiets als vroeger over het thuiswerk, moest je geld betalen en dan zou je een overzicht met bedrijven krijgen. Enige die er beter van wordt is degene aan wie je het geld betaald. En waarschijnlijk krijg jij een mail waarin staat hoe je zelf zo aan geld kan komen.

incar

incar

08-02-2012 om 20:51 Topicstarter

Dank

Ik weet genoeg......
Aangezien zoon net terug is van een niet al te beste ervaring met callcentre werk in het buitenland gaan we dit maar niet adviseren....

dc

dc

08-02-2012 om 21:22

Proz

Ik ben ooit als freelancer begonnen met proz.com en daar goede ervaringen mee. Dan reageer je op werk dat je wilt doen, zonder er eerst voor te betalen. Ik ben nooit betaald lid geweest van de site, maar als je voor voltijd gaat, dan is het de investering waard. Maar om te beginnen zou ik het niet doen.

En vertaalwerk is best lastig. Een taal goed beheersen is niet voldoende. Desalniettemin worden vertalingen vaak verricht door mensen die binnen een bedrijf werken of ergens in india zitten en een hele lap voor zo'n 6 euro doen. Als je nog keuze hebt, zou ik niet die kant opgaan dus.

ot, ik heb wel goede ervaringen gehad met call-centre werk in buitenland. Wat ging er mis bij je zoon?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.