Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Nasha 1st

Nasha 1st

25-02-2010 om 20:02

Ja hoor, een bekeuring.....

vanmiddag keer ik terug bij auto....prent....en naast mij nog een stuk of 5 auto's....op mijn aangekondigde beschikking staat dat ik met 4 wielen op de stoep sta....maar ik sta niet op de stoep, aangezien die afgescheiden is met paaltjes.....gelukkig heeft mobiel een camera en ik heb dus foto's van de situatie ter plaatse gemaakt.... 60 euro.....dat is de hoogte....nou, dat zullen we nog weleens zien....(overigens, de genoemde kleur op de beschikking is ook niet de juiste, kan ik daar nog wat mee?)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

25-02-2010 om 20:08

Vakantiegeintje

Mijn eerste reaktie is: is dit wel een echte bekeuring en geen geintje van vakantievierende schooljeugd die een geintje uit wil halen.

Nasha 1st

Nasha 1st

25-02-2010 om 21:30

Neu...

dat denk ik niet, aangezien er echt het logo van de stadswacht Rotterdam opstaat...het ziet er behoorlijk echt uit in ieder geval.....

100%mama

100%mama

26-02-2010 om 07:59

je kan er wat mee! Hier een zelfde gevalletje in de straat gehad. Je mag hier wel LANGS de stoep parkeren, maar niet met 2 wielen OP de stoep. Na een bezoekje van een overijverige parkeer wacht kreeg manlief dus ook de prent achter de ruitenwissers (en een paar buren ook die wel op de stoep stonden). Op de bekeuring stond te kleur donkerblauw terwijl onze auto dus echt zwart is, maar wel met ons kenteken. Foto's gemaakt en bezwaar ingediend en dus idd geseponeerd. Ik zou dus wel degelijk bezwaar aantekenen hoor!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.