Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Jahaaaa!

(ik word vast weer naar werk en geld gebonjourd, maar who cares...)

Mijn stagemaand is om. Iedereen happy. Ik. Mentor. Kinderen (vragenlijst afgenomen, prima gescoord. Een meisje schreef als extra commentaar dat ze voor het eerst in jaren weer eens echt lol had in natuurkunde. mijn dag was goed)

Maar wat nu? De sollicitatieprocedure begint pas in mei.

Ik hoorde terloops dat er een 2egraads NASK docent uit de running was. Leek langdurig. 2 of 3 klassen deed ie (gaf verder alleen O&O).

Heb mezelf aangeboden als invaller. Leuk om ook eens de onderbouw te proberen.

en...tadaaa!!! Vanaf volgende week ben ik 'echt'. Krijg ik een afkorting in het systeem, sta ik met mijn eigen naam op de roosters, heb ik een paar eigen klassen. Zit er niemand meer achterin. Moet ik toetsen afnemen en nakijken. Ik lijk wel knettergek!! Misschien wel tot de zomer.....zit ik straks bij de rapportvergaderingen en zo. Wat ECHT!!!

Leueueueueuk!!!!

Ingrid

(moest het even kwijt, sorry.)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mijk

mijk

04-04-2012 om 19:47

Super!

Gefeliciteerd! En die directeur knijpt zich zelf vast nog af en toe even in de arm om te kijken of ze niet droomt! Zo maar een nieuwe docent gevangen op een ouderavond!

MIjk

Ely

Ely

04-04-2012 om 20:16

Ingrid!

Wat supergaaf!! Ik ben gewoon zwaarmisplaatst (want ken je niet) trots op je! Heel inspirerend verhaal, jouw cariere doorstart!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Puck

Puck

04-04-2012 om 22:05

Gaaf

Wat leuk! Gefeliciteerd. Jammer dat je zo ver weg woont, mijn oudste kan ook wel zo'n NASK-lerares gebruiken.

Errug leuk zeg!

En wat een geweldige feedback van die leerlinge.....gefeliciteerd!

Tineke

Tineke

05-04-2012 om 08:37

Gefeliciteerd

En hou het vast, het blije, het opgetogen enthousiasme!

Ha!

Way to go!
Groet,
Miriam Lavell

Zo hee!

Gefeliciteerd, goed gedaan!

skik

rosa

rosa

05-04-2012 om 09:42

Wow

Geweldig Ingrid, goed gedaan! Heerlijk, als je ergens voor gaat en het lukt dan ook helemaal.

Hee, super!!.

Geweldig voor jou en geweldig voor die leerlingen. Helemaal een win-win-win-situatie. Succes!!

Sascha2

Sascha2

05-04-2012 om 10:25

Wat leuk!

Ingrid, wat leuk!! Jeetje, hoe kan een balletje toch een mooie kant op rollen. Succes met de rest van het schooljaar.

Sancy

Sancy

05-04-2012 om 11:14

Inspirerend!

Opnieuw heerlijk om te lezen IngridT!

Fiorucci

Fiorucci

05-04-2012 om 12:47

Mooi

Gefeliciteerd en veel succes!

IngridT

IngridT

05-04-2012 om 16:55 Topicstarter

Cobi....htk!?

Ik heb maar even gegoogeld.

Maar ik denk toch niet dat je het Historisch Tambourcorps van de Koninklijke Marechaussee bedoelt? Of de klaarblijkelijk wereldberoemde HTK Speech Recognition Toolkit?

Help!

IngridT

IngridT

05-04-2012 om 17:00 Topicstarter

En iedereen...

Dank voor de enthousiaste reacties. Nog steeds geen idee waar dit allemaal toe gaat leiden, maar ik ben toch maar fijn binnen. Wacht nog op mijn rooster, maar zag tot mijn blijdschap dat ik al een AFKORTING heb...dus ik besta! LOL!

Ik zag ook tot mijn schrik dat mijn zeer gerespecteerde mentor voor volgende week al als ziek in de systemen staat. Dat vind ik niet leuk! Ik hoop maar dat het niks serieus is. zowel voor hem, alsook voor de natuurkunde sectie op school, want dat schiet niet echt op natuurlijk! En ook voor mezelf hoop ik dat hij er snel weer is, want ik wil de komende periode graag nog gebruik maken van zijn kennis en ervaring!

Ingrid

Sancy

Sancy

05-04-2012 om 17:23

Htk beste ingridt...

HTK is natuurlijk de onovertroffen rubriek Huis Tuin Keuken waar je terecht kunt met je vragen naar hoe vind/houd/ontsla ik mijn huishoudelijke hulp.

IngridT

IngridT

05-04-2012 om 17:27 Topicstarter

Hahahahahaha sancy

Ik ben bejaard. In mijn hoofd heet dat nog steeds 'Het Nieuwe Huishouden'.

Mea Proefrok

Mea Proefrok

06-04-2012 om 09:06

O geweldig!

Ik geniet van je enthousiasme, en je leerlingen zullen dat ook zeker doen.

Tink

Tink

08-04-2012 om 22:48

Gaaf zeg

Heerlijk verhaal.

En wat jammer dat je zo ver weg woont, mijn bijna aan haar eindexamen toe zijnde dochter zou ook best zo'n inspirerende docent natuurkunde kunnen gebruiken!

Honingbes

Honingbes

09-04-2012 om 21:19

Leuk!

Toch gedaan uiteindelijk! Leuk! (collega )

IngridT

IngridT

09-04-2012 om 22:59 Topicstarter

Leuk....

...al die positieve reacties.

Enne Honingbes....volgens mij kennen we elkaar!!! Jawel, ik denk dat ik het weet!! Leuk je weer te zien hier!

Ingrid

Honingbes

Honingbes

10-04-2012 om 13:02

Ingridt

Ja wij kennen elkaar

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.