

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
15-11-2010 om 12:14
Ik heb een belbundel bij Simpel. Normaal kun je via hun site zien hoeveel minuten je verbruikt hebt. Dit werkt echter al sinds 14 okt jl niet meer cq is tot die tijd niet meer bijgewerkt.
Daarnaast werden er opeens ook zomaar 30 euro aan kosten berekend terwijl ik die niet gemaakt had en waarover ik weken lang heb gemaild en nu eindelijk opgelost is.
Weet iemand of er een overkoepelend orgaan/toezichthouder oid is waar ik hiermee terecht kan?
Ik heb Simpel zelf nl al een paar x gevraagd maar als men uberhaupt al reageert dan zeggen ze slechts dat het zsm verholpen gaat worden.