Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

joep

joep

06-09-2010 om 11:17

Kindgebonden budget 2009 en uitstelregeling

Eerder stelde ik hier een vraag over kindgebonden budget 2009. Of ik dit kon aanvragen, nee helaas dus.
Nu spreek ik zojuist mijn boekhouder, volgens hem kan het zo zijn dat, omdat ik als zelfstandige gebruik maak van de uitstelregeling, voor mij de datum van 1 april niet zou gelden.
Zijn advies is een brief te schrijven aan de belastingdienst, met verzoek alsnog uit te keren. Omdat ik sommigen van jullie als iets meer deskundig beschouw als mijn boekhouder vraag ik het hier nog maar eens: Wie ziet hier mogelijkheden?
Graag jullie advies.
Groetjes Joep

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Klopt

Je boekhouder heeft gelijk.

van www.toeslagen.nl:

"Tot wanneer kan ik kindgebonden budget 2010 aanvragen?
U kunt uiterlijk tot 1 april 2011 kindgebonden budget voor 2010 aanvragen. Soms hebt u langer de tijd. Bijvoorbeeld als u of uw toeslagpartner uitstel heeft voor de aangifte inkomstenbelasting 2010. U hebt dan ook uitstel voor het aanvragen van een toeslag. U kunt dan nog kindgebonden budget 2010 aanvragen tot de datum waarop uw uitstel afloopt.

Twijfelt u of u nog op tijd bent met uw aanvraag? Vraag de toeslag dan toch aan. Wij beoordelen vervolgens of uw aanvraag op tijd is."

joep

joep

06-09-2010 om 19:44

Ik probeer het gewoon

Bedankt an-ka. Het gaat morgen op de post!
Gr. Joep

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.