Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

bravo

bravo

13-01-2011 om 10:35

Legging na 2 x stuk, zonder bon geld retour?

Ik heb heb een discussie met een kledingwinkel. Ik heb 3 weken geleden een legging gekocht voor mijn dochter. Na 2 x dagen en 1 wasbeurt zitten er allemaal gaten in het kruis, de stof is daar ook heel dun. Het gaat om een legging die ik samen heb gekocht met een jurk en een t-shirt in dezelfde opvallende kleur. Zonder die kleur legging matched de rest van de outfit niet meer. Ten eerste krijg ik niet mijn geld terug. Er hangt nog een broek in dezelfde kleur als de legging en die mag ik hebben als ik 10 euro bij betaal dat komt neer op een korting van 30% op de broek.In de winkel is nu een uitverkoopactie van 2 halen, 1 betalen. Persoonlijk vind ik dat de broek door helft moet en dan betaal ik het verschil met de legging. Wie kan mij wijzer maken? Ik heb iets gekocht en dat gaat stuk naar mijn weten moet dat gewoon vervangen worden. Als dat niet kan heb ik toch gewoon recht om mijn geld terug te krijgen zodat ik ergens anders de legging kan kopen?

groet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
bravo

bravo

13-01-2011 om 14:51

Al klaar!

Ik ben er vanmiddag maar weer even heen geweest. De legging was gewoon van slechte kwaliteit er zaten nog meer hele dunne plekken in. Ik heb ze nogmaals verteld hoe ik er in stond en niet zonder resultaat. Ik heb de broek nu met 50% korting en ben tevreden.

groet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.