Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Betty

Betty

23-09-2011 om 14:04

Man nieuwe baan: zo moe...

Noodgedwongen is mijn man op zijn 50e nog aan een nieuwe baan moeten beginnen en ook nog in een heel andere branche. Het werk is leuk, maar nog niet helemaal wat hij wil. Doordat hij op 1 juli is begonnen was en is het zo dat door de vakantie er een personeelstekort is en hij 'binnen'moet blijven terwijl hij is aangenomen voor de buitendienst.
Nu vond en vind ik dat hij toch altijd al de neiging heeft gehad tot een redelijk depressief gevoel. Nu komt hij elke dag ontvreden thuis en roept ook alsmaar dat hij zo moe is. Ja dat begrijp ik heel goed. Een nieuw baan zoiezo is heel vermoeiend en dan ook nog in een heel andere branche is natuurlijk best pittig. En als hij thuis komt toon ik begrip, maar kennelijk is dit niet genoeg. Ik zeg hem dat ik ht begrijp, maar het lijkt niet door te dringen. Wat zal ik doen of zeggen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

23-09-2011 om 14:54

Typisch vrouwengedrag

"En als hij thuis komt toon ik begrip, maar kennelijk is dit niet genoeg. Ik zeg hem dat ik ht begrijp, maar het lijkt niet door te dringen."
Begrip is natuurlijk fijn, maar daar koop je geen brood voor. Misschien heeft je man er behoefte aan dat je met hem meedenkt hoe hij dit probleem zou kunnen oplossen. Waarom zit hij nog niet in de buitendienst? Heeft hij al besproken wanneer dat wel gaat gebeuren?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.