Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

even anoniem

even anoniem

08-09-2011 om 15:16

Moeder beroofd (vervolg)

Ik wilde jullie langs deze weg informeren hoe het verder gegaan is met de onderzoeken nav van de beroving van mijn moeder.

De politie heeft alle beelden onderzocht en uit niets blijkt dat mijn moeder onzorgvuldig is geweest tijdens het pinnen of met haar portemonnaie is omgegaan. Bank heeft hierop vandaag een brief naar mijn moeder gestuurd waarin ze toezeggen om een bedrag van euro 1100 terug te storten. Ze hebben wel 150 euro ingehouden als zijnde….eigen risico. Dat eigen risico halen ze er ook vanaf als je de klachtencommissie inschakelt.

Heb zelf vandaag nog een beroving weten te verijdelen door mijn scherpe 'houding'….Stond in een Speelgoedwinkel (vrij rustig was het) met moeder en dochtertje in de wagen (aan de wagen hing mijn tas en nog een tas). Er stond al een tijdje een flinke (man van in de 50 schat ik zo) bij de ingang te…..'wachten'…hij had in ieder geval geen interesse om te kopen…maar stond een beetje om zich heen te kijken.
Op een gegeven moment loop ik zo'n meter of 2 hooguit van mijn wagen af om iets te bekijken en zie vanuit mijn ooghoeken die vent recht naar de buggy lopen waar mijn dochtertje in zit. Ik kijk hem scherp aan (ik had het idee dat hij het op mijn dochtertje had gemunt, maar bedacht me later dat die tassen eraan hingen….), hij kijkt mij vreemd en betrapt aan en voor ik het wist was hij weg! Echt in geen velden of wegen te zien!! Zo zie je maar weer….De verkoper (die er toch recht voor stond) had ook niets in de gaten, maar vond het wel vreemd dat die man daar zo stond zonder iets te kopen dat wel…..Op letten dus.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

He fijn

Fijn dat je moeder haar geld terug heeft gekregen, wel jammer van het eigen risico. Was dat ergens terug te vinden in de voorwaarden of zo? Toch een beetje zuur. Zo van 'U gelijk, maar moet toch een beetje betalen'.
Ik zou daar toch nog wat onderzoek naar doen.
Ik moet zeggen dat ik pas bij de Appie ook naar de spiegel boven de kassa keek, maar die was zo geplaatst dat de klant zelf met de rug voor de pinautomaat stond. Hadden ze wel goed over nagedacht.

Dorry

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.