Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Moeder rijdt zonder rijbewijs


Zuiderzee21 schreef op 03-12-2022 om 19:50:

Bedankt voor alle inzichten. Bij ritjes verder weg neemt ze een taxi of rijdt 1 van ons. Omdat we allemaal werken en ver weg wonen is dat soms lastig maar het lukt vaak wel. Brommobiel of scootmobiels hebben we al eens besproken maar dat wil ze niet. Ik vraag me ook af of dat nog verantwoord is. Ze is nogal eigenwijs en koppig en kan heel snel boos worden als ze het gevoel heeft dat er iets over haar besloten wordt. Het is vreemd , het is een intelligente vrouw die altijd een uitgesproken mening heeft over mensen die zich niet aan de regels houden . Ik wil de relatie liever niet op scherp zetten maar als het moet moet het maar.

Succes Zuiderzee. Het is niet makkelijk en ook helemaal niet fijn om je ouder zo onder druk te moeten zetten. Misschien ook eens bij het gemeentelijke Wmo-loket informeren naar alternatieve mogelijkheden? Het blijft moeilijk om de vrijheid van de auto te verliezen maar misschien kan haar toch iets geboden worden als alternatief voor als jullie niet kunnen inspringen? 

Zou het lukken om je broers mee te krijgen? Met z’n drieën sta je toch war sterker. 
En heb je al duidelijk waarom ze niet verlengd heeft?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.