Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

motormuis

motormuis

10-05-2011 om 16:37

Motor te koop (advertentie)

Sinds 1 mei jl. staat onze motor te koop. Hoewel de advertentie 85x bekeken is, hebben we nog geen enkele reactie gehad. Ligt het misschien aan onze advertentietekst? http://link.marktplaats.nl/445574577
Tips zijn welkom!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mijk

mijk

10-05-2011 om 17:01

Ik begrijp

de opmerking over onderhoud niet. Is zelf gedaan maar die jaren voordat jullie hem hadden dan? Ik zou het geloof ik maar helemaal weghalen. Gewoon: Goed onderhouden.

Frustrerend lijkt me, helemaal geen reacties...

Succes

Mijk

Guinevere

Guinevere

10-05-2011 om 21:09

Zou het niet weten

Ik zou niet weten wat er mis is met die advertentie. Heb je al een vergelijkingsslag gedaan met soortgelijke motoren voor wat betreft de verhouding prijs/kilometers/accessoires?

My 2 cents

Hoi motormuis,

heerlijke motor, is, dacht ik, inderdaad erg gewild als beginner omdat hij zo 'makkelijk' is. Ik zou zelf de tekst over hoelang je je rijbewijs hebt en dat je hem nog niet lang hebt gehad, helemaal weghalen. Ook over de zit enzo. die alinea voegt niets toe, hooguit roept het vragen op waarom je hem dan nu al weer kwijt wilt. Gewoon, een motor uit 2002 en dan de tekst die je al hebt. De vergelijkingsslag zoals hierboven genoemd, zou ik ook zeker even doen.

succes met je verkoop. Je blijft toch wel lekker motorrijden?

motormuis

motormuis

12-05-2011 om 21:47

Reactie

Mijk: die opmerking had ik ook al gemaakt )) Ik heb dat nu weg gehaald. Het is idd frusterend als er helemaal geen reactie komt!
Guinevere: we hebben idd een vergelijkingsslag gemaakt. Man heeft gecheckt bij de ANWB en die geven € 2.100,00 aan. Onze prijs is dus zo gek nog niet.
Jons: dit is eigenlijk mijn motor. Man heeft 2 jaar geleden ook z'n rijbewijs gehaald en dit was voor hem een goede beginnersmotor, maar is nu toe aan iets anders. Hij wil graag een Black Rhino of een V-strom. Ik rijd niet meer, ben twee keer gevallen en heb er geen vertrouwen meer in. Maar ik heb een goed alternatief gevonden in een cabrio ))
Ik heb n.a.v. jullie opmerkingen wat tekst geschrapt. Dank voor het bekijken en het commentaar! Man is nu toch ook aan het kijken voor een nieuwe motor en dat we hem dan inruilen. Of we bewaren hem voor een neef die aangaf motorrijles te willen nemen, of voor onze eigen zonen, want het is een prima beginnersmotor.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.