Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

03-05-2012 om 16:07

Museumjaarkaart, geldigheid

Jaren geleden een Museumjaarkaart gekregen en het ding nooit geactiveerd. Gisteren ging ik naar Beeld en Geluid en volgens de kassamevrouw is mijn kaart niet geldig omdat er geen streepjescode op zit. Nu heb ik op de site gekeken en op afbeeldingen gegoogled maar ik zie nergens streepjescodes staan. Heb ik gewoon pech met mijn nog nooit gebruikte kaart en is hij verlopen: heeft de kassamevrouw gelijk of ben ik gigantisch genept?

Rosa van der Zanden

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Anne

Anne

03-05-2012 om 17:00

Elk jaar een nieuwe

Zolang ik elk jaar betaal krijg ik elk jaar een nieuwe. Het lijkt me dus onlogisch dat jij nog iets met een oude kaart kan.

Een jaar geldig

Een MJK is een jaar geldig. Heb je een abonnement dan loopt dat uiteraard door, maar een MJK die als cadeau gegeven wordt heeft vziw een geldigheid van een jaar. Ik heb er zelf ook wel eens een cadeau gehad (een paar jaar terug) en kreeg toen vlak voor het verstrijken van dat jaar een brief met de vraag of ik zelf wilde verlengen (dat wilde ik toen).

Ik heb even op mijn MJK gekeken (geldig sinds oktober vorig jaar) en daar staat een streepjescode op. Op de vorige denk ik ook al, want die zag er vziw precies hetzelfde uit. Je krijgt elk jaar een nieuwe

Je kaart is dus inderdaad verlopen.

Groeten,

Temet

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

03-05-2012 om 17:02

Niet geactiveerd

De destijds gulle gevers zeiden dat ik hem zelf moest activeren/registreren, dat is dus nooit gebeurd. Kan het dan toch verlopen zijn?

Rosa van der Zanden

Registreren/activeren

Ik heb ook een MJK gekregen. Ik heb ze pas geregistreerd, en toen aangegeven dat ik geen abonnement wilde.
Als we nu naar het museum gaan, moet ik ze laten activeren. Vanaf dat moment zijn ze een jaar geldig. Ook hier zit er geen streepjescode volgens mij op.

Hanny61

Hanny61

03-05-2012 om 22:19

Mijn ervaring

Ik heb twee maand geleden een museumkaart gekregen. Ik had echter een abonnement en mijn kaart was net weer voor een jaar ingegaan. Ik heb gebeld met de organisatie en aangegeven wat er aan de hand was. Het advies: Omdat mijn museumkaart door het abonnement al was geactiveerd, gebruik ik deze nu. De andere heb ik opgeborgen en kan ik volgend jaar activeren. Het abonnement heb ik daarom stopgezet.
Mijn advies aan jou is dan ook: bel naar de organisatie (zie website) en leg het voor. Mogelijk is er nog wel wat te regelen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.