Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Fransien

Fransien

30-05-2012 om 12:29

Naam voor een praktijk


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rafelkap

Rafelkap

06-06-2012 om 09:25

Fransien leermasjien

Ok, Alpha en Beta geeft verkeerde associaties (geef jij ook rekenles? of alleen taal)
Wat dacht je van Fransien Leermasjien (of Leermachine)

Termen en jargon

Fransien, nergens zoveel gekke merk- productnamen als in het onderwijs. Gewone woorden worden merknaam (zelfs schoolwerk is er al een) of krijgen een religieuze of zweverige betekenis.
Dat allemaal in een krampachtige poging om overkoepelend algemeen gewichtig te kunnen doen alsof het het alles bestrijkt.
Niet aan beginnen. Hou het dicht bij wat het is.
Fransienlegthetuit.nl
Overigens kun je daar dan ook nog een fantasienaam voor gebruiken, zoals jufjanneke.nl dat ook doet (is ook gewoon een firma). Elslegthetuit.nl
Groet,
Miriam Lavell

Annet

Annet

06-06-2012 om 12:50

Ik zou 'm nog inkorten: fransienlegtuit.nl

zie titel

En dan een logo met per woorddeel een andere kleur.

Vic

Vic

06-06-2012 om 15:45

Ja i.d.d.

Overkoepelend algemeen gewichtig is een mooie omschrijving van wat namen die ik voorbij zag komen toen ik ging googelen. 'Leidse Huiswerkcentrale' of iets in die trant, zodat het net lijkt of het door de overheid ondersteund wordt. Daar prik je dus zo doorheen.

Jesse_1

Jesse_1

06-06-2012 om 17:46

Tsja afgekort?

Afgekort lees ik fransien-leg-tuit.
Of je zo dan weer bekeken wil worden?

Fransien

Fransien

06-06-2012 om 18:02

Ik denk dat ik het weet

Ik denk dat ik ga voor taal- en rekenhulp, eventueel met plaatsnaam erbij, maar fransien.legt.het.uit is ook wel een heel erg pakkende. Ik gooi hem thuis nog eens in de groep en daarna kijken wat er vrij is qua domein.
Kom je met het idee van bloemennaam, zit je uiteindelijk met een heel pakkende no-nonsense naam . Wat is dit toch een ongelooflijk fijn forum!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.