Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Emmawee

Emmawee

10-11-2018 om 14:46

Kaaskopje

Dat moet rust geven. Gefeliciteerd!

hieperdepiep

Ik vroeg me al steeds af of je het besluit al had. Mooi zo, inderdaad voorlopig rust in de tent.

Groeten,

Temet

Martje

Martje

10-11-2018 om 17:32

Rust

Fijn dat je nu duidelijkheid en rust hebt!

Evenie

Evenie

10-11-2018 om 19:24

join the club

Welkom bij de club... Zo'n beslissing geeft inderdaad rust. In principe is het nu geregeld tot je AOW. Volgens mij word je vanuit de IVA niet meer opgeroepen voor herkeuring.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

10-11-2018 om 20:06

Fijn Kaaskopje

Wat rust is je gegund!

Kaaskopje

Kaaskopje

10-11-2018 om 20:31

Pennenstreek en iedereen

Bedankt.

Het is inderdaad dubbel. Ik merk dat ik ook rekening houden met de opvatting dat ik dit niet fijn zou moeten vinden, maar inmiddels heb ik zelf wel de overtuiging dat dit voor mij nu het beste is. 40 jaar jonger zou het anders kunnen liggen. Voor ons betekent dit een financiële zekerheid en dat is echt heel fijn. Ik moet nu nog wel even aan het idee wennen.

Temet, het gaat om IVA, dus tenzij er iets door "de politiek" veranderd wordt is er geen sprake meer van voorlopig 😊

Kaaskopje

Ik ben altijd van de meerdere slagen om de arm . Ik doelde inderdaad op politieke oprispingen. Hoewel dan vaak de 50-plussers een tijd worden ontzien, dus zelfs als er wat zou veranderen, heb jij daar dan waarschijnlijk geen last van.

Groeten,

Temet

Kaaskopje

Kaaskopje

12-11-2018 om 09:59

Temet

Dat mag ik hopen. Over 2 jaar hoor ik bij de 60 plussers, dus dat scheelt vast nog meer .

Oregano

Oregano

14-11-2018 om 16:44

Kaaskopje

Ik vroeg me af hoe het met je was en las nu dat er ern beslissing is genomen, wat fijn! Eindelijk rust!
Blij voor je!

rutiel

rutiel

15-11-2018 om 13:13

Fijn!

Fijn hoor Kaaskopje, dat er nu duidelijkheid is. Met de politiek weet je het nooit, maar als het goed is kun je nu toch met wat meer (financiele) zekerheid de toekomst in.

Kaaskopje

Kaaskopje

15-11-2018 om 21:50

Dank jullie wel

Ik ben me nu aan het oriënteren op vrijwilligerswerk. Zo kun je handmasseur worden in het ziekenhuis 😃

Evenie

Evenie

15-11-2018 om 22:24

Vrijwilligerswerk

Ik ben me ook aan het orienteren op vrijwilligerswerk. Heb ik al een draadje aan gewijd, want wat een rare dingen kom je dan tegen.. volledige banen incl funktieomschrijving en eisenlijst! Ondertussen heb ik een info sessie voor (aankomende) vrijwilligers bezocht. Daar de do's en don'ts geleerd. Onder meer dat je toestemming nodig hebt van het UWV en dat je die niet altijd krijgt; het mag niet in de buurt komen van een betaalde baan (althans, iets dat gewoon betaald zou moeten zijn). Nu denk ik dat je met handmasseur wel goed zit..

Kaaskopje

Kaaskopje

16-11-2018 om 00:37

Evenie

Ja, ik zag ook een vrijwilligersbaan, die mij wel leuk lijkt, maar wel erg op mijn oude werk lijkt. Het is voor een 'goed doel', dus in die zin logisch dat het vrijwillig gebeurt, maar hoe het UWV hier naar kijkt, tja... dat zijn wel vragen die ik nog heb.

Kaaskopje

Kaaskopje

15-04-2019 om 09:29

Steken laten vallen bij beoordeling

'UWV-personeel laat vaak steken vallen bij beoordelen zieken' - https://nos.nl/l/2280520

Ik geloof dat ik het eens ben met die conclusie 😉

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.