Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Nieuwe baan en personeelsdossier

Hoera! Ik heb een nieuwe baan. Na een jaar van ellende met mijn oude leidinggevende, kan ik binnen de gemeentelijke organisatie waar ik werk naar een andere dienst. Superleuke baan, en ik denk dat ik daar helemaal op mijn plek ben. Wat ik alleen niet prettig vind, is dat het personeelsdossier wordt overgedragen omdat het een overplaatsing betreft. zo zit er een verslag van een functioneringsgesprek in waar ik niet zo blij mee ben. Die oude meuk laat ik liever achter me. Kun je zoiets uit bij een overplaatsing laten verwijderen uit je dossier bijvoorbeeld? Graag hoor ik van jullie.
groet, Xanne

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vrees van niet

Omdat je nog steeds geen reactie hebt maar mijn schot voor de boeg: ik vrees van niet. Het is het dossier van het bedrijf/de instelling.

je hebt wel inzage- en correctierecht vziw, dus als er feitelijke onjuistheden in staan kan je geloof ik wel eisen dat dat wordt gecorrigeerd. Maar als je leidinggevende vond dat je je werk niet goed deed terwijl jij vond van wel, dan lijkt me dat geen feitelijk iets, maar een verschil van mening. En dat is vziw geen reden voor aanpassing. Wel kan je jouw verklaring geloof ik dan ook laten opnemen.

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.