Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Nasha 1st

Nasha 1st

30-12-2009 om 13:19

Nieuwe zorgverzekering, waarom schrijft oude dan toch af?

En ook een heel gek bedrag, alleen de basisverzekering. Heb wel gebeld, maar ja, dan krijg je een call center (hihi) en die lezen ook alleen maar uit hun schermpje voor...dus ik werd er niet veel wijzer van....heeft het ermee te maken wellicht dat je kan kiezen tot 1 februari ofzo?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Klopt niet

ik heb ook een nieuwe zorgverzekering afgesloten,en de premie is net afgeschreven,precies het juiste bedrag.
dus er klopt iets niet bij jou,heb je al een nieuwe polis ontvangen?wie weet kun je daar iets mee?gewoon opnieuw bellen lijkt me verstandig.

Nasha 1st

Nasha 1st

30-12-2009 om 16:26

alles met de andere zorgverzekering is al in orde. Zij hebben het ook opgezegd. In de computer stond het ook gewoon zei de mevrouw. Dus daarom snap ik het ook niet. Er staat ook duidelijk januari bij. En het is 88 euro, terwijl de oude premie 137 ofzo was....Ik kijk het even aan, het zou teruggestort worden zei ze, maar ik hou het even in de gaten...maar het is dus wel vreemd begrijp ik....

amk

amk

30-12-2009 om 20:24

Vinkje vergeten

klinkt alsof ze bij 1 van de deel-verzekeringen het vinkje voor het opzeggen zijn vergeten aan te zetten. Het blijft tenslotte wel mensenwerk.

Nasha 1st

Nasha 1st

30-12-2009 om 20:28

dat zou kunnen ja, omdat het alleen het bedrag van de basisverzkering is....dat ze per ongeluk alleen de aanvullende aangevinkt hebben...goeie AMK, die moet ik even onthouden!

ilsepilse

ilsepilse

31-12-2009 om 00:00

Zelf terugdraaien

kan toch ook of niet?

Nasha 1st

Nasha 1st

31-12-2009 om 00:06

Weet ik niet

het is een automatisch incasso....kun je die storneren? Geloof het wel he? Heb er niet vaak mee te maken dat zie je

Kaaskopje

Kaaskopje

31-12-2009 om 02:04

Storneren is niet altijd verstandig

Ik stel me zo voor dat dit nog teruggedraaid wordt. De financiƫle afdeling moet de opzeggingen nog in zijn geheel verwerken blijkbaar en zullen waarschijnlijk de premie van de basisverzekering nog terugbetalen, misschien wel als aangetoond is dat je het bij de nieuwe verzekering hebt betaald, maar daar gis ik ook maar een eind in weg
Als je storneert terwijl er een automatische creditering wordt toegepast onstaat er een schuld en dat kan een hoop gedoe geven. Vraag dus eerst even na hoe de terugbetaling van de premie wordt opgepakt.

Nasha 1st

Nasha 1st

31-12-2009 om 10:52

De dame

aan de telefoon kon daar geen duidelijkheid over geven, waarschijnlijk binnen 2 weken...

Kaaskopje

Kaaskopje

31-12-2009 om 13:23

Twee jaar geleden

Ik ben twee jaar geleden ook overgestapt en het is allemaal keurig verrekend, maar als ik het mij goed herinner heb ik er wel over gebeld om ze er wel even extra attent op te maken dat we opgezegd hebben via de overstapservice van de nieuwe maatschappij. Liever dubbel dat te weinig.

Nasha 1st

Nasha 1st

31-12-2009 om 16:12

ik denk dat ik er nog maar een mail ook aan waag....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.