Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Nasha 1st

Nasha 1st

22-09-2010 om 22:27

Over bliepjes en snufjes en wat al dies meer zij....

Staat hierboven de verzuchting over kopieermachines die gewoon moeten doen waar zij voor gemaakt zijn en niet te veel snuffen bevatten, vandaag had ik toch gewild dat die snufjes op mijn auto mij gewaarschuwd hadden. In de ultramoderne bolides zit tegenwoordig zoveel elektronika, als ik hier in de straat 3 meter zonder gordel rij word ik al aan alle kanten gewaarschuwd middels piepjes en knipperende lampjes. Bocht wat schierlijk genomen? Plop, lampje licht even op. Hij controleert voor vertrek of alle banden nog op spanning zijn en ook het oliepeil checkt hij even na....

Waarom waarom waarom waarschuwt dat ding me dan op geen enkele wijze dat de koppeling dreigt uit te vallen???? Nog niet eens dat ik denk, he, wat doet hij toch gek bij het schakelen! Welnee!!! Zomaar, vanuit het niks stond ik vanmiddag aan de kant van de weg, de koppeling ingetrapt om te schakelen, maar och heden, het pedaal bleef angstig op de grond geplakt liggen, als wachtte hij af op de scheldkannonade!!!

Eén klein lichtpuntje, de redder in nood stond 3 auto's achter mij in de vorm van een bergingswagen. deze aardige mijnheer (zal de rekening nog wel tegemoet zien ) heeft onze bolide op de wagen geladen en zo zijn wij richting garage vertrokken, alwaar de door mij gewaarschuwde Nashaman al in aantocht was...

We weten nog niet wat het is en vooral NIET wat het gaat kosten, maar het komt altijd net niet gelegen ((

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wat een verhaal

Hoi Nasha,

Niet leuk wat er is gebeurd, maar ik moest wel erg lachen om hoe je dit zo grappig hebt omschreven. Tja die "leuke" auto kosten komen nooit gelegen :o)

Super dat de redder in nood zomaar achter je stond. Succes ne hopelijk als bij wonder valt het mee...

Groetjes, Pinkelot

Nasha 1st

Nasha 1st

24-09-2010 om 20:09

Thnx!

en het lijkt gelukkig mee te vallen. Een gebroken kabel schijnt het te zijn, kosten zijn te overzien, al is het toch wel even slikken, het is alleen lang zo erg niet als ik eigenlijk zelf dacht (iets met 4 getallen dacht ik namelijk....)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.