Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

anna van noniemen

anna van noniemen

03-06-2010 om 22:37

Problemen met zorgkantoor pgb 2009

In april ontving ik vanuit het niks een acceptgiro van het Zorgkantoor, of ik maar even ruim 2300 euro pgb wilde terug betalen. Ik snapte er niks van en heb gemaild. Niet lang daarna ontving ik de beschikking over 2009. Ik zou ongeveer 2300 niet uitgegeven hebben. Maar dat klopt niet. Al vanaf dat moment heb ik diverse brieven, mails enz gestuurd, maar ik hoor maar niks. Ik heb alle fakturen over de 2e helft van 2009 gestuurd (want daar zit het probleem), een uitdraai van de rekening, maar ik hoor maar niks. En zo langzamerhand weet ik het niet meer. Ik krijg het benauwd en voel me niet prettig, ik ben bang voor wat er uit gaat komen...Inmiddels heb ik zoiets van, ik heb juridische steun nodig, maar waar. Geen lid van Per Saldo natuurlijk....Wie weet raad?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tihama

Tihama

03-06-2010 om 23:40

En wat zeggen ze

als je belt?

Tihama

Juridisch loket

Laat ik vooropstellen dat ik niks van PGB's en zorgkantoren weet, maar ik vermoed dat die vaststelling een beschikking is geweest waartegen je binnen zes weken bezwaar had kunnen maken. In dat geval had een brief van jou waarschijnlijk als bezwaarschrift opgevat moeten worden. Ga naar het Juridisch Loket (maak een afspraak als het kan, dan gaan ze er even voor zitten) en laat je zonodig doorverwijzen naar een advocaat.
Site van het Loket: www.hetjl.nl
Site van de Raad voor Rechtsbijstand (voor info over de financiƫle kant van e.e.a.) www.rvr.org

Sterkte ermee

Temet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.