Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Judith-t

Judith-t

29-01-2011 om 14:11

Product 'ns' op ovchip

Erm, het zal vast heel stom zijn maar ik kan het niet vinden. Ik wilde gisteren met mijn ov-chipkaart reizen met de NS .. Ik dacht dat ik het daar kon 'regelen' mbv de automaat. Je moet eerst het product er op zetten en ik kon niet uitvinden hoe. Vervolgens naar de (tiket)loketten gegaan --> "nee dat moet thuis, via de computer". Dat is wel een partij onhandig: waarom kan dat niet op het station zelf! Maar goed. Dus nu ben ik thuis aan het zoeken. Maar ik kan nergens vinden op welke site ik moet zijn, hoe je het erop zet.

Iemand ervaring mee ?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Claudia B

Claudia B

29-01-2011 om 15:06

Hier

Ook ik ben daar een paar maanden geleden mee aan het worstelen geweest. Maar het is gelukt
Als je de volgende link gebruikt dan kom je gelijk op die pagina waar je moet zijn.
http://www.ns.nl/cs/Satellite/ns2007/nl/menuitem/include/1268998530019/reizen+met+de+ov-chipkaart+bij+ns?p=1190105473060
Aan de rechterkant staat "gaat u ook om?" Dan klik je daaronder op "vraag aan" en kom je op een pagina waar je dus reizen met de NS kunt aanvragen op je ov kaart. Dat moet je dan weer opladen op je kaart en dan nog saldo erop zetten (er moet alijd minimaal 20 euro op staan als je incheckt, dat betekent dat als je er 20 euro op zet en je gaat met de trein er dus saldo wordt afgeschreven, wat betekent dat er dan niet meer 20 euro op staat en je dus niet terug kunt zonder eerst weer saldo erop te zetten. Ik heb voor automatisch gekozen zodat mijn zoon altijd met de trein kan, ook als het saldo onder de 20 euro is, het wordt dan automatisch opgewaardeerd. Snap je nog ?).
Het is even puzzelen maar dan heb je ook wat

Groetjes en succes,
Claudia

Ahhhh!

bedankt Claudia.. ik denk niet dat ik dat ooit gevonden had! (en met bril ook niet).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.