Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
26-11-2013 om 17:17
Ik heb een bloes teruggebracht naar de winkel omdat de stof al na een week ging pillen. De klacht is gegrond verklaard door de winkel; men begrijpt dat ik niet een ander exemplaar van dezelfde bloes hoef (die zal nl ook zo reageren) en ik mag iets anders uitzoeken in de winkel. Nu kan ik niets vinden en ik wil gewoon mijn geld terug. Volgens mij heb ik daar ook recht op . Kan iemand mij dat bevestigen? s?
26-11-2013 om 18:41
Klopt
Als het artikel niet deugd mogen ze je niet afschepen met een waardebon als je dat niet wil.
Het staat in ieder geval op de apptoinette: http://www.trosradar.nl/testpanel/apptoinette/
Maar je kunt het overal terugvinden, ook hier: http://www.trouw.nl/tr/nl/5009/Archief/archief/article/detail/3156056/2012/02/04/Tegoedbon-of-geld-terug.dhtml
26-11-2013 om 22:09
Elsa
Niet op hoge poten, gewoon je radar big shopper meenemen en vriendelijk vragen.
01-12-2013 om 19:27
consuwijzer
Kijk ook even op de site van Consuwijzer, daar staat een voorbeeld van waar je recht op hebt en goed onderbouwd.
Ik heb het ooit eens bij de hand gehad met een paar schoenen.
Geld terug dus, als je in de winkel niets vervangends kunt vinden.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.