Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Vraagteken

Vraagteken

28-01-2009 om 10:47

Selekt vracht - hoe verdient het?

Is er hier misschien iemand die voor Selekt Vracht werkt of gewerkt heeft? In mijn regio vragen ze geregeld mensen voor het bezorgen van pakketten. Heb contact met ze gehad, maar over de verdiensten doen ze heel erg vaag. Ze verschuilen zich erachter dat ze 'slechts een depothouder' zijn en dat ze niet weten hoe het met het salaris zit.
Een kennis van mij werkt er sinds 3 weken, maar ook zij heeft geen idee.. Je krijgt een vergoeding per pakje die is opgebouwd uit salaris + onkostenvergoeding (je bezorgt met je eigen auto). Omdat ze vaak mensen vragen, krijg ik de indruk dat de inkomsten nou niet bepaald denderend zijn.. ervaringsdeskundigen hier?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vraagteken

Vraagteken

29-01-2009 om 15:49

Pelle dank je wel.

Vanmorgen had ik de meneer van S.V. weer aan de lijn, of ik alsjeblieft wilde komen werken bij ze. Gezegd dat ik eerst wilde weten hoe het verdiende, dat hij toch zeker iets kon zeggen. Het was echt beschamend weinig, de eerste weken moet je er haast geld achteraan brengen! Tja.. 'als u eenmaal goed ingewerkt bent, wordt het aantrekkelijker want dan doet u meer pakjes op een dag'. Dan nog vind ik de auto-kosten niet volledig terug betaald. Bedankt voor je tips, ik ga daar eens kijken!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.