Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Xbox

Xbox

04-01-2012 om 18:55

Solliciteren: vraag hoe toon ik mijn motivatie?

Dag allemaal
enkele maanden geleden had ik gesolliciteerd voor een leuke functie in Rotterdam, was het niet geworden, en heb dus een andere baan aangenomen (ik was toen werkzoekende). Nu ben ik begin december opnieuw benaderd door de Rotterdamse werkgever, of ik opnieuw wou solliciteren. Het kon uitsluitend online via een formulier (grote semi-overheid instelling). Goed, dat heb ik gedaan en niets meer gehoord. Nu kijk ik op de website en zie ik dat men tot 15 januari kan solliciteren. Ik zou graag nog een keer contact willen opnemen, om te laten merken dat ik echt interessen heb, maar weet niet echt hoe te doen. Er is maar een mail adres beschikbaar van de afdelingmanager voor "verdere vragen over de vacature", verder niets. Het is een trainersfunctie voor 3 dagen in de week. Echt iets voor mij. Maar wat voor vragen/soort mail zou ik kunnen sturen om net dat "plusje" te hebben.
Xbox

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Roosje Katoen

Roosje Katoen

04-01-2012 om 21:53

Nou

je belt de organisatie op en vraagt naar de betreffende afdelingsmanager en vraagt hem om wat meer te vertellen over de functie omdat je er erg in geïnteresseerd bent. En dan heb je je vooraf natuurlijk al in de functie verdiept zodat je wat slimme vragen kan stellen waaruit blijkt dat jij er geschikt voor bent.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.