Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Sancy

Sancy

13-06-2010 om 21:02

Sparringpartner/jurist gezocht. temet? rode beuk?

Ik heb een werkstuk voor mijn opleiding HBO-Rechten gemaakt. Het betreft een pleitnota. Ik heb nooit eerder zoiets geschreven en ik heb behoefte aan iemand die even over mijn schouder meekijkt of ik geen volslagen wartaal uitsla.
Kan iemand me helpen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Dat kan

[email protected]

Maar ik denk dat Temet ze momenteel meer schrijft.
Misschien kun je ons commentaar vergelijken.

Als je het heel snel moet hebben val ik trouwens af, binnen een uurtje of zo gaat me niet lukken .
wat leuk dat je die opleiding doet trouwens!

Sancy

Sancy

13-06-2010 om 21:40

Fijn!

Ik krijg graag een reactie, ik heb het bestand verstuurd. Het hoeft gelukkig niet voor dinsdag af

Via forumbeheer

Je mag het naar mij mailen, maar dan alsjeblieft wel via forumbeheer.

Wat voor soort casus is het?

groeten,

Temet

Sascha2

Sascha2

13-06-2010 om 22:36

Kom maar op

Als je nog meer feedback wil, kijk ik met alle plezier mee. Stuur maar naar yvettedebruyn apenstaartje hotmail etc.

Sancy

Sancy

14-06-2010 om 07:42

Ah temet

het is een strafzaak. Mijn mail adres is sancyvdb at gmail punt com. kun je daarheen mailen? Dan stuur ik het je toe.

Sancy

Sancy

14-06-2010 om 07:45

En sascha

Ik heb een exemplaar naar je gestuurd. Dank je wel!

Puck

Puck

14-06-2010 om 08:58

Nou sancy

Dat moet wel een geweldig werkstuk gaan worden met alle feedback die je krijgt. Succes, wel het cijfer hier weer laten weten hoor.

Sancy

Ik bewaak mijn e-mailadressen als een kloek haar kuikens, sorry. Dus graag toch via Forumbeheer. Maar ik heb geen sjoege van strafrecht hoor (Rodebeuk wel geloof ik), dus of je veel aan me hebt vraag ik me af. Maar als je wilt mailen: ga je gang.

Veel succes

Temet

Temet

Je kan ook aan mijn livemail adres dat hierboven staat mailen... of gaat dat ook al te ver? Ik heb het stuk al gelezen en mijn commentaar was a. ik doe aan het begin altijd een chronologisch overzichtje met wat ankerpuntjes (inhoudelijk of procedurestappen) zodat je iets hebt om op terug te vallen als de zitting kriskras verloopt.
en b. een inhoudelijk punt over of BW-bepalingen wel kunnen worden gebruikt om te bepleiten dat je een Sv-norm niet hebt overtreden. Erg inhoudelijk..

Doe ook alleen maar bestuursrecht momenteel, met een snufje privaatrecht en wat aanbestedingsrecht (hothothot)...

Eigenlijk vooral benieuwd of jij ook zo'n inleiding met een overzichtje doe of dat ik een overdreven ordefanaat ben. Ben eigenlijk een 100%chaoot, daarom heb ik die inleiding nodig.... Sancy hoeft trouwens niet echt te gaan pleiten meen ik begrepen te hebben, dus dan is het sowieso overbodig.

Puck

Puck

14-06-2010 om 10:55

Temet

Volgens mij staat in de forumregels dat forumbeheer niet als een soort doorgeefluik voor e-mailadressen dient. Kun je niet een live-adres of g-mail-adres aanmaken voor dit soort dingen, dat heb ik ook en het werkt erg goed.

Sascha2

Sascha2

14-06-2010 om 11:23

Rodebeuk

Nee hoor, mocht je al een overdreven ordefanaat zijn, dan sta je niet alleen . Ik had ook al de tip gegeven om er een mooi chronologisch geheel van te maken...

Leuk sascha

..dat zal wel echt iets uit de praktijk zijn. Ik zie me nog in een mantelpakje in de lift van het Paleis van Justitie in DH staan... pff.... de tijd vliegt...

Maar goed, als je het Echt Zelf moet doen dan wil je iets hebben om op terug te vallen. Da's dan weer het verschil tussen oefenen en de praktijk.

Sancy

Sancy

14-06-2010 om 11:54

Dames toch

Wat fijn, al die hulp! Ik heb er echt wat aan, die tips uit de praktijk!
En ja, ik moet straks óók nog pleiten, ditzelfde stuk, maar als het schriftelijke deel niet als voldoende wordt beoordeeld dan moet ik de pleit al direct herkansen. Dat wil ik graag voorkomen natuurlijk.

Sancy

Sancy

14-06-2010 om 11:56

En temet

gelijk heb je, privacy is goud waard. Vandaar ook dat ik een gmail adres heb voor het forum!

Over e-mailadressen (ot)

We gaan ot, maar ik heb ooit wel een hotmailadres gehad voor dit soort dingen maar dat vergat ik dan weer bij te houden en dan verviel het weer. Misschien moet ik het toch maar weer eens aanmaken. Maar niet vandaag, vrees ik, dus voor Sancy is het dan toch te laat ben ik bang.

Groeten,

Temet

Tihama

Tihama

14-06-2010 om 12:45

Zie je wel, sancy

Tihama

Sancy

Sancy

14-06-2010 om 12:57

Ja tihama

Je had gelijk maar ik had je gisteravond al gezegd hoe briljant je bent

Weer een account

Nou, ik heb een account aangemaakt. Gmail maar dit keer. Helaas bleek mijn nick niet lang genoeg om als adres te fungeren, dus nu is het [email protected]

Mailt u maar!

Groeten,

Temet

Sancy

Je hebt mail. Tikje onsamenhangend misschien, al tikkende kwam er nog het een en ander in mij op. Maar ik ging ervan uit dat je liever zsm wat wilde horen, vandaar.

Groeten,

Temet

Sancy

Sancy

14-06-2010 om 19:43

Hartelijk dank!

Ik heb jullie ieder persoonlijk via mail bedankt, maar ik wil het hier ook nog even zeggen: fijn dat jullie bereid waren even met me mee te kijken!
Morgen lever ik het in. Het zal even duren voordat het cijfer bekend wordt, maar ik zal het nog even komen melden

Sancy

Sancy

22-06-2010 om 21:34

Vanmiddag mijn pleidooi gehouden

Ik heb vanmiddag mijn pleit gedaan, en mede dank zij de feedback van mijn mede-forummers kreeg ik deze 'mondige advocate' een 8! Nogmaals mijn hartelijke dank!

Sascha2

Sascha2

22-06-2010 om 22:22

Geweldig!

Wat een mooi resultaat, geweldig. Van harte. Ik heb je graag geholpen.

Gefeliciteerd

Van harte!En leuk dat je het even terugmeldt!
(en hoe zat het nou met die bloedproef?)

Groeten,

Temet

Sancy

Sancy

24-06-2010 om 08:07

Grin temet

Het was zoals ik je al schreef, er was slechts een blaastest en geen bloedproef afgenomen. En ik kreeg geen kritiek op het gebruik van BW artikelen, alleen een vraag over het verdrag waarin ik dezelfde artikelen ook had kunnen vinden. En dat antwoord wist ik natuurlijk ook

Puck

Puck

24-06-2010 om 10:13

Goed sancy

Gefeliciteerd met je goede resultaat en leuk dat je het nog even komt vertellen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.