Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Fleur Mas

Fleur Mas

18-04-2010 om 15:52

Spoed antwoord gevraagd

Voor een vriendin........

Vriend vertrokken naar een ander adres maar wil zich niet van haar thuisadres uit laten schrijven,dit kan zij toch ook zelf doen,zij zegt namelijk dat ze alles al geprobeerd heeft maar dat hij niet ,door haar, kan worden uitgeschreven,beetje raar verhaal maar wie weet dit,
groet Fleur

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pien

Pien

18-04-2010 om 17:11

Gemeente

Naar de gemeente; zie onderstaande link of google op 'adres in onderzoek'
http://www.rotterdam.nl/pdc:adres_in_onderzoek

Terpi

Terpi

18-04-2010 om 17:14

Gemeente bellen?

Ik weet namelijk maar half of het kan of niet... Ik heb meegemaakt dat de vorige bewoner van mijn huurhuis zich niet had uitgeschreven waardoor ik meermaals geconfronteerd werd met deurwaarders en dreiging van ontruiming van mijn huis. Toen kon ik met mijn paspoort en uittreksel GBA alle andere (voorgaande) bewoners laten uitschrijven bij de gemeente. Ik weet niet zeker of dit ook kan wanneer je een relatie hebt gehad, en bijvoorbeeld ook niet of zij beiden als hoofdhuurder op het adres stonden ingeschreven. Het is de moeite van een belletje naar de gemeente waard toch?

Nasha 1st

Nasha 1st

18-04-2010 om 19:42

Onderzoek door gemeente

laten doen!! Morgen meteen naar de gemeente!

ilsepilse

ilsepilse

18-04-2010 om 20:35

3 x brief schrijven

ik denk dat ze dan 3x een brief schrijven aan medebewoner, reageert hij/zij er niet op dan kan hij worden uitgeschreven.
Hebben dit ook eens voorgehad met een kennis, heeel vervelend...

mirreke

mirreke

20-04-2010 om 15:35

Nou volgens mij toch ingewikkeld

Een vriendin van ons heeft hetzelfde gehad met een volwassen zoon. Hij is verhuisd, maar bleef op haar adres ingeschreven, waardoor zij een boel geld miste aan huurtoeslag.
Het heeft vrij lang geduurd, ze heeft er veel werk van moeten maken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.