Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Liesje

Liesje

08-03-2010 om 19:44

Supervisie, baan vrezen?

Hoi allemaal, ik zal proberen in t kort mn situatie te omschrijven, omdat ik gewoon even niet weet wat ik moet denken.

Vier jaar werk ik bij een werkgever in de dienstverlening. Altijd naar tevredenheid van beide kanten.
Dit bleek uit gesprekken en uit beoordeling en voortgangsgesprekken etc.

Een jaar geleden in een echtscheiding terecht gekomen, 2 mnd thuis geweest en daarna de uren opgebouwd met de arboarts. Na 4 mnd volledig aan het werk.
Het leek te gaan.
Nu na een jaar nog steeds erg wennen aan het nieuwe leven, voel snel druk en deal met veel schuldgevoel tov de kinderen. ( ik werd verliefd)
Afijn, nu een jaar later moet ik erg mijn best doen om alles naar tevredenheid van de ander uit te voeren, kinderen, ex, werk, vriendje, ...ikzelf kom slecht aan de beurt en dat doe ik zelf.
Ik voel veel werkdruk en heb ondanks dat het idee dat ik het red, alles op orde heb.

En nu, we hebben onlangs een Interim Teamleider op de afd gekregen, die maakt mij mee in een stressvolle periode met veel veranderingen. 3 weken geleden een beoordelngsgesprek gehad en behalve ik meer open moest staan voor collegas was alles prima. Bleek ook dat ik naar clienten wel erg open stond en alles verder positief.
Nu vandaag, een gesprek omdat ze mijn werk wat nader had bekenen en alleen maar kritiek, Niet eens over huidige, lopende zaken maar over zaken die werden opengehaald uit het verleden. Het voelde als zoeken en afbreken.
Om het kort te houden, ze wil dat ik supervisie ga doen. Ik snap er niets van want ik werk hier al zolang en sta open voor vernieuwing en verandering maar voel ook dat ik wordt afgerekend op een lastige periode waarin de zaken net wat zwaarder vallen maar uiteindelijk weet ik van iedere client hoe en wat , en voor mijn gevoel alle sop een rij heb.

Goed ik snap dat jullie hier lastig over kunne oordelen maar kan ik mijn baan kwijtraken , ik voel nl niet da het iets positiefs is om supervisie aangeboden te krijgen..of zie ik dat verkeer.

Ik krijg het idee dat ze van me af willen ofzo maar kan ook paranoide zijn.
Ik heb het er reuze naar mijn zin, geen klachten gehad tot nu toe. Ik probeer goed in de spiegel te kijken maar ik vind zelf eigenlijk dat ik prima functioneer.

Ik kan mn baan niet verliezen , nu een jaar na de scheiding h eb ik net eigen woonruimte gekocht..
Iemand een suggestie of ervaring??
Alvast veel dank en groetje
Liesje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

08-03-2010 om 21:41

Supervisie

Is Vlaams voor een begeleider/coach?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.