Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Kiki

Kiki

03-11-2009 om 09:46

Tijdelijk werk

Als je nou snel voor 4 of 5 maanden een administratieve kracht wil op kantoor, maar geen uitzendkracht.

Hoe pak je dat dan aan. Meestal willen ze langer aan het werk. Ik wil geen uitzendkracht

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kiki

Kiki

03-11-2009 om 09:47

O ja, in regio den haag dus

misschien wel handig om er bij te zetten

Gesjeesde student

Kiki,

Ik weet niet of je nog andere suggesties wilt of eigenlijk gewoon een OOL-er hoopt te werven .....

maar studenten die de verkeerde keuze hebben gemaakt zoeken vaak een baantje tot het begin van het volgende studiejaar. Iets langer dan jouw termijn maar misschien toch de moeite waard? Je weet iig dat hun horizon beperkt is. Praat ze nog ff een paar maanden wereldreis aan na het baantje bij jou. Je kunt vaak heel goedkoop adverteren in blaadjes van hbo-instellingen of universiteiten. Of op hun website, ze hebben meestal wel een advertentierubriek in hun wekelijkse infokrant.

Kiki

Kiki

03-11-2009 om 10:25

Haha

Als ik een OOLer wil, had ik het bij vraag en aanbod gezet

Ik wil om eerlijk te zijn eigenlijk zelf filteren, dus geen advertentie zetten.

Of kan je er nog iets mee verbinden

ja, zonder advertentie kan het wel zinnig zijn om je doelgroep te begrenzen zodat je wat gerichter kan netwerken. Dus die gesjeesde studenten blijven een mogelijkheid, alleen dan via-via.

Of kan je het aanbod aantrekkelijker maken doordat je je richt op iemand die werkervaring meer waardeert dan de doorsnee kandidaat? Lees iemand die graag een ander soort werk wil uitproberen, of die een keer bij een klein bedrijf wil werken. Ik roep maar wat.

Yta Chalne

Yta Chalne

03-11-2009 om 12:51

Veel

Ik kom het heel veel tegen, mensen die dat willen. Net afgestudeerden vooral. Ik zou gewoon een mail sturen met de vacature naar iedereen in je mailbox met de vraag even na te denken of ze iemand weten, wedden dat er een paar prima kandidaten op afkomen?

Yta (die al twee keer iemand heeft aangenomen via OO, ook een prima optie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.