Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Tip: notaris

net stijl achterover geslagen.

wij willen al een tijdje onze oude testamenten (voogdij, langslevenden regeling) aanpassen wat namen betreft en updaten. We hadden een offerte bij een bekende notaris aangevraagd en na een gesprek kregen we een offerte voor een 'basis testament' ter vervanging van de oude van ruim 1100 euro. Wilden we nog extra dingen (dat aangetrouwde mannen later niet mee erven enzo) dan zou het nog meer worden.

we hebben het ook bij een andere notaris aangevraagd en we krijgen nu een offerte, voor alles inclusief dus ook die extra dingen, voor nog geen 600 euro voor alles samen.

ik heb het drie keer nagekeken, maar inhoudelijk is het echt hetzelfde. jee wat een verschil. Tip: ga shoppen als je een notaris nodig hebt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

23!

Daarbij vind ik 23 graden een belachelijke temperatuur voor een werkkamer. Zitten ze in bikini ofzo??

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Jessica O

Jessica O

19-10-2011 om 14:24

Haha

en mijn notaris wil ik echt niet in bikini zien!!!
(hij moest vaste een stukje lager staan).

Stom!

Moest in draadje hieronder natuurlijk!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Faith

Faith

20-10-2011 om 14:56

En als je oude testament bij een notaris is....

Kun je zomaar naar een andere notaris om je testament te wijzigen?? Of ben je gebonden aan een notaris als je eenmaal ergens bent geweest? Lijkt mij niet, maar wie weet het? gr Faith

gruffalo

gruffalo

20-10-2011 om 16:45 Topicstarter

faith, dat kan. Wij wilden eerst het testament wijzigen maar wonen 200km bij de vorige notaris vandaan. was geen enkel probleem.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.