Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Toets rekenvaardigheden

Ik wil komende februari toch eindelijk beginnen aan een HBO studie bedrijfskundige informatica. Ik heb er ontzettend veel zin in, maar......
Ik moet eerst een oefentoets rekenvaardigheden doen, die bestaat uit:
- Elementaire rekenvaardigheden
- Eenvoudige kansberekeningen
- Eenvoudige eerstegraads vergelijkingen

Ik wil eigenlijk een voorbeeldtoets downloaden maar ik kan er tot nu toe nog geen een vinden.
Heeft iemand hier ervaring met een dergelijke toets? Ik vind het heel moeilijk om een inschatting van het gevraagde niveau te maken. De toets moet zonder rekenmachine gemaakt worden, en zoonlief die niet zijn Havo met wiskunde succesvol heeft afgesloten zegt dat dat op Havo niveau niet kan.
Ik vraag me af of de opgaven dus eenvoudiger zullen zijn...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vragen

Ik heb geen enkel idee over het niveau van die toets, maar zou dit mijn plan/probleem zijn, dan zou ik gewoon die opleiding bellen. Melden dat je heel gemotiveerd bent voor die opleiding, je graag goed wil voorbereiden op die toets en of het mogelijk is om een voorbeeldtoets of zo'n toets van een vorig jaar te ontvangen. Lijkt mij dat jij niet de eerste bent met dit verzoek. Als ze je dat niet kunnen leveren, dan vraag je hoe zij denken dat jij je het beste kunt voorbereiden. Hele normale vragen voor een aanstaande student, hoor!
Succes,
Onyx

Karin TZ

Karin TZ

16-07-2009 om 00:05 Topicstarter

Helaas

Dat heb ik inderdaad geprobeerd, maar helaas pindakaas, bij Inholland werd me aangeraden om eens op internet te kijken.....

Ik zal toch niet de enige zijn die wil oefenen?
Toch bedankt voor je reactie!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.