Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Uurloon??? overstap naar voortgezet onderwijs

Ik stap na de zomervakantie over van een baan buiten naar een baan in het voortgezet onderwijs.

Ik vind mijn inschaling laag to van mijn vorige salaris. Nu ben ik er zojuist achter gekomen dat pzfunctionaris het uurloon berekent op gewerkte uren dus excl vakanties. Daardoor is het uurloon natuurlijk hoger dan dat je de vakanties erbij betrekt en wordt ik lager ingeschaald dan ik had verwacht.

Is het niet gebruikelijk om dat inclusief vakanties te doen? Dus jaarsalaris/52/36 (aantal uren in de week dus).

pzfunctionaris aldaar is nu met vakantie dus nu maar hier even mijn ei kwijt voordat ik het daar weer ga doen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

18-07-2010 om 21:54

Gebruikelijk

Gebruikelijk is dat je bij indiensttreding een bruto maandsalaris afspreekt. Hoe heb je dit afgesproken? Ik snap trouwens niet waarom je met een hoger uursalaris lager ingeschaald wordt.

Sancy

Sancy

19-07-2010 om 09:35

Contract

Heb je een contract voor bepaalde tijd, en zit in die periode ook de zomervakantie?

dere

dere

19-07-2010 om 13:44 Topicstarter

soms kan een vraag stellen al heel verhelderend zijn. Ik ben met de pz functionaris in allerlei details verzand geraakt maar ik wil natuurlijk gewoon minimaal mijn maandsalaris van de vorige baan (omgerekend naar huidige aantal uren uiteraard). Ik heb besloten om maar even in contact te treden met het management.

En Vic. Hij had berekend dat het uurloon van de lage tredes al heel hoog was dus daarom kwam ik in aanmerking voor zo'n lage trede... Maar dat is dus zonder vakantie.

Sancy het is inderdaad een jaarcontract met uitzicht op vast maar inclusief vakanties.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.