Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

parkeren

parkeren

24-05-2010 om 14:36

Verkeerswetten, moet een verdrijvingsvlak goed zichtbaar zijn?

onlangs heb ik een parkeerboete gekregen. Er stond op dat ik met 4 wielen op de stoep stond. Dat was echter niet zo en ik heb daar ook foto's van gemaakt en bezwaar aangetekend. Bij de afwijzing van het bezwaar zit er een papier bij van de verbalisant en die geeft daarop aan dat ik op een verdrijvingsvlak stond. Op de foto's kan ik die niet ontdekken en er zijn voorzover ik weet wel wat vage witte contouren zichtbaar op die plek, maar niet een overduidelijk verdrijvingsvlak zichtbaar. Ik ben het er dus nog steeds niet mee eens, maar vraag me af of ik er nog wat mee kan. Vandaar de vraag, dient zoiets echt overduidelijk zichtbaar te zijn?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
parkeren

parkeren

25-05-2010 om 17:31

Niemand?

die dit weet?

miep

miep

25-05-2010 om 18:33

Overduidelijk of duidelijk

ik neem aan dat duidelijk genoeg is.
Wat ik wel vreemd vind is dat op je bon staat dat je op de stoep stond, en op het papier staat dat je op een verdrijvingsvlak staat.
Kom je er nog wel eens in de buurt? Dan zou je een foto van de situatie kunnen maken en nomgaals, op andere gronden, bezwaar kunnen maken.

parkeren

parkeren

25-05-2010 om 22:02

Op zich

wel in de buurt, maar niet echt meer dagelijks. dat is een beetje een nadeel. Foto's heb ik nog wel van toen. Ik zou kunnen kijken of ik nog nieuwe foto's kan maken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.