Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

vraag stellen of er een vacature open staat.


bieb63

bieb63

14-01-2018 om 13:03

maar Kikki

WIE wil je dan mailen of bellen?? Welke aspirant klanten? En wat wil je dan in je mail of telefoontje zeggen? "ik ben Kikki, ik ben goed in ....., heb je een opdracht voor me?" Dat gaat 'm toch niet worden?
Nogmaals, met niets krijg je geen klant. Ook niet met bellen of mailen. Je zal IETS moeten hebben wat je kan tonen. Een interessante CV (met opleiding en werkervaring) en als je dat niet hebt een portfolio.

En daarbij: als je geen tijd hebt om je uitgebreid te verdiepen, om een goede CV te maken, om een portfolio te maken enz. Waar haal je dan de tijd voor een eventuele opdracht vandaan? Die heb je dus blijkbaar niet. En wat als je 2 opdrachten hebt? Je baan opzeggen om tijd vrij te maken? Geen optie natuurlijk zolang je geen vaste klanten en genoeg opdrachten hebt.

Kikki39

Kikki39

14-01-2018 om 16:20 Topicstarter

Maar

Hoe kom je er dan bij dat ik niets heb? Heb ik dat ergens geschreven?
Ik heb al zeker 10 bedrijfsfilmpjes gemaakt..

En als ik een klant heb neem ik een dag vrij...

Kikki39

Kikki39

14-01-2018 om 16:22 Topicstarter

Met binnenlopen bij een winkel en mailen is het me al gelukt. Maar ik ben er nog niet uit wat de beste manier is.

Opleiding

http://brometfilmschool.nl/cursussen/cursus-bedrijfsfilm-maken/

Kleine investering maar wel bij een bekende filmer.

Lou

Lou

14-01-2018 om 17:39

Dus?

Kikki, je zegt "Met binnenlopen bij een winkel en mailen is het me al gelukt". Nou, dan doe je dat toch? En als je meer wilt, zie onze tips.

Kikki39

Kikki39

14-01-2018 om 18:29 Topicstarter

Anne j

Super bedankt!!

Ja, dat doe ik ook. Maar het voelt wel ongemakkelijk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.