Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Loes

Loes

17-01-2011 om 15:47

Vt + ouderkorting jan 11 nog niet ontvangen?

Hi,

normaal ontvang ik dit op de 15e zoals iedereen denk ik maar dit keer viel dat in het weekend. Ik had verwacht dat het dus op de eerste werkdag na het weekend gestort zou worden. Vandaag is er niets gestort en ik heb hhhhhhhhonger )
Belasting telefoon is overbezet en ik wordt verzocht een andere keer terug te bellen.
Wat nu, of kan ht vandaag nog komen?

Nog een vraagje, ik heb wel de teruggave van vorig jaar jan. tm dec 2010 ontvangen vandaag. Er staat nadrukkelijk bij 2010 dus deze maand zal daar toch niet in zijn opgenomen?
Ik heb dit in dec2010 laten wijzigen door betaling in termijnen en dit zou de eerste maand moeten zijn. iemand enige idee hoe dit werkt??

Dank en groet,
Loes

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Loes

Loes

18-01-2011 om 10:19

Vervalt de aanvullende korting bij kind boven 12?

Dat is nl wat de BD net vertelde, op de site lees ik anders, maw ik kom e niet uit. in ieder geval een flink stuk minder vanaf nu

Vic

Vic

18-01-2011 om 10:22

Wel iets over gelezen

Volgens mij gaat dat volgend jaar pas in, dat de alleenstaande-ouderkorting vanaf 12 jaar vervalt. Stond laatst iets over in de VK. Het kindgebonden budget en kinderbijslag gaan juist omhoog vanaf 12, dus dat compenseert nog enigszins.

Vic

Vic

18-01-2011 om 10:23

Voor de volledigheid

Mijn vt is gisteren wel overgemaakt.

Loes

Loes

18-01-2011 om 12:08

Aanvullend

Hm nog even gebeld en het klopt sat de aanvullende is vervallen sinds 1-1-11. Jammer dan

Vic

Vic

18-01-2011 om 12:20

Klopt volgens mij niet

Ik vond dit op belastingdienst.nl
"Aanvullende alleenstaande ouderkorting
De aanvullende alleenstaande ouderkorting is vervallen als aparte heffingskorting, en is met ingang van 2011 samengevoegd met de alleenstaande ouderkorting. Deze samenvoeging leidt niet tot inhoudelijke wijzigingen."
Je krijgt het dus in ieder geval nog dit jaar tot 16 jaar, lijkt mij.

Loes

Loes

19-01-2011 om 17:07

Combinatiekorting vervalt va 12

Dames het is me verkeerd uitgelegd , neem me niet kwalijk. De schade blijkt echter evengroot want het id de combinatiekortng die dus stopt va je kind 12 jaar is. Ik duikel hiermee 160 euro pm naar benenden, een hele hoop geld dus..ff wennen.
Vriendinnen va mij schrokken ook, kennelijk ooit niet goed gelezen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.