Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Wat maakt een baas nou een goeie baas?

Ik heb een erg leuke baas. Weinig over te klagen. Zelf geef ik leiding aan ongeveer 25 mensen maar ben een heel andere baas dan dat mijn eigen baas is. Tenminste dat denk ik. Ik heb 3 directe collega's die ik als collega erg waardeer maar ik heb geen idee of hun personeel ze een fijne en goede baas vindt. Het is ook niet echt onderwerp van gesprek bij ons binnen het bedrijf.

Wat maakt een baas nou een goede en leuke baas? Wat doe je dan wel en niet? En wat laat je? Wat zijn de absolute no go's?

Ben benieuwd wat jullie vinden!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bestaat niet

Ik heb altijd moeite met de term baas,ik vind namelijk dat alleen honden een baas hebben.
Maar om in jou termen te spreken:
Als je 25 mensen onder je hebt ,ben je nooit voor iedereen de goede baas.
ben je erg aardig,dan zal er altijd iemand zijn,die je een slijmbal noemt.
Ben je meelevend,dan is er altijd iemand die je niet professioneel noemt.
Ben je streng en duidelijk,dan zijn er altijd mensen die je een zeurpiet vinden.
kortom,doe als baas gewoon je best,en verwacht vooral niet dat iedereen je een goede baas vindt,dat hoeft ook niet.
zoveel mensen zoveel wensen.
Voor mij persoonlijk is een goede werkgever iemand die niet constant in mijn nek hijgt,die naar me luistert als er problemen zijn op de werkvloer,en er ook wat mee doet,die me duidelijk verteld wat er van me verwacht wordt, die af en toe laat merken dat hij mijn werk waardeert,die humor heeft en niet altijd bloedserieus is.
Daar voel ik me het prettigst bij.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.