Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Wat uit washington dc

In eerste instantie vraag je je misschien af waarom dit onderwerp zo goed in deze rubriek past maar dat zal ik uitleggen:

mijn man gaat binnenkort op zakenreis, een kleine week, naar Washington DC (Werk). Hij heeft daar niet veel tijd maar wel wat tijd om te shoppen voor een kadootje voor de kinderen en mij (daar hebben na een week hem te moeten missen, wel Recht op vinden wij . En dat kost wat (Geld) maar maakt niet uit (nouja, niet helemaal natuurlijk).

Gezien zijn tijdschema is zijn vraag of we een lijstje konden maken zodat hij gericht kan zoeken. Eh,... ik hoop dat hij naar het Smithsonian kan (space museum) waar ze ongetwijfeld leuke dingen hebben voor jongetjes van 5 jaar. Zelf dacht ik aan een Iphone maar dat is echt niet veel goedkoper als je 'm daar haalt.. dus..

Wat is nu leuk om daar te kopen; voor de kinderen en/of voor mij ?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

13-03-2011 om 18:15

De ipad

Die ga ik van de week meenemen uit de States Kleding? Wat je zou kunnen doen, is via websites bestellen en het in zijn hotel af laten leveren.

Tirza

Philou

Philou

13-03-2011 om 20:31 Topicstarter

Tirza

De i-pad is die zoveel goedkoper dan (daar) ? Heb het nieuws over de i=pad een beetje langs me heen laten gaan geloof ik, erm, kuch. Toch maar induiken dan. Bedankt voor je reactie

Tirza G.

Tirza G.

13-03-2011 om 21:50

Hier en daar

De dollarprijs daar is de europrijs hier. 499. Maar aangezien de dollar maar 72 ct is ))

Tirza

Philou

Philou

13-03-2011 om 22:19 Topicstarter

Tirza

Als de i-pad helemaal iets voor jou is, is een iphone dat dan ook ?

Massi Nissa

Massi Nissa

14-03-2011 om 14:27

Iets heel anders

Ik zou heel andere dingen bestellen: een grote zak cinnamon-raisin-bagels (of twee, of drie) voor in de diepvries; Baby Gap kleding; alle delen van The Far Side Gallery (boeken die hier echt heel erg duur zijn) en tenslotte een serie luisterboeken voor in het kraambed. Maar een Ipad 2 zou ik verder niet afslaan, hoor, mocht-ie toevallig in de koffer zitten bij thuiskomst .
Groetjes
Massi

Tirza G.

Tirza G.

14-03-2011 om 19:15

Nee

Ik heb niks met de Iphone. Maar ik ben gevallen op de Ipad En laat de =2 nou uitverkocht zijn in de US Dat heb ik dan weer.

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

14-03-2011 om 19:16

Massi

JA! Goed plan! Sowieso alles met kaneel, daar zijn ze zo goed in in de VS Kaneelkauwgom jammie jammie.

TIrza

Sancy

Sancy

14-03-2011 om 20:54

En die

M&Ms met pindakaas, of wie heeft het altijd over zo'n rare Amerikaanse variant? Niet bepaald exclusief DC helaas.
Ik heb bij het Smithsonian een koelkastmagneet gekocht, zoals ik bij alle vakanties een magneet koop.

Massi Nissa

Massi Nissa

14-03-2011 om 20:56

Tirza, lol

Ik weet nog dat ik aan mijn schoonmoeder vroeg wat Amerikanen toch in vredesnaam hebben met kaneel en vanille. Zit het een er niet in, dan toch zeker het ander. En in mindere mate ook 'wintergreen', iets gruwelijk smerigs dat zowel qua geur, kleur als smaak naar afwaswater neigt, maar dan geconcentreerd.
Maar cinnamon-raisin-bagels met cream cheese en jelly, daar word ik zeldzaam gelukkig van.
Groetjes
Massi

Ijsje

ik kan me herinneren dat ooit mijn vader, en dat is dus heel heel heel lang geleden, voor mij in het Smithsonian een astronautenijsje heeft gekocht. Dat is zeg maar een gedroogd ijsje voor astronauten. Misschien is dat wel een leuk cadeautje voor een vijfjarige. Verder kan ik me herinneren dat je in dat museum best leuke gadgets kon kopen.

groetjes van Purk

Hibiscus

Hibiscus

16-03-2011 om 11:56

Vorig jaar

wij waren vorig jaar rond deze tijd in Washington. De kersenbloesems bloeiden en dochter wordt altijd heel blij van een knuffel, die kreeg een kersenbloesem-beer.

Verder meegenomen voor zoon een astronautenpen, voor allebei een sleutelhanger, kleren van Ralph Lauren, All star gympen. Voor onszelf een mooie quilt en kussenslopen en voor mijzelf een tas. Ik vond het winkelen in Washington wel wat tegenvallen. er is een grote mall in de richting van Pentagon geloof ik, en daar hadden ze alles, maar in het centrum was het wat lastiger.

Als ik nu zou gaan zou ik ook voor de Ipad gaan, en kijken naar fitflop slippers. Maar helaas, ik ga niet... Ik vond Washington trouwens wel geweldig, zeker dus in deze tijd met alle magnolias en kersen die in volle bloei stonden. Het was heerlijk weer, 23 graden.

Hibiscus

koentje

koentje

16-03-2011 om 14:15

Typisch

voorbeeld van een decadent probleem☺
Is het een leuk idee om hem Tshirts te laten kopen met iets eigens van washington erop?
Mijn zoon was zeer verguld met een Tshirt van de new york police, toen mijn zus daar geweest was.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.