Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Jesse_1

Jesse_1

14-12-2011 om 10:32

Welkomstgeschenk is er niet meer

Mijn zoon wilde een abonnement op een voetbalblad.
Eind juli hebben wij een abo op Just Kick it! aangevraagd. Dit kwam steeds maar niet en bleek toen een uitgave te zijn die maar 1x in de 6 weken uitkomt (bleek dus in de loop van september). Hierop hebben wij het abonnement afgezegd.
30 september heb ik online een jaarabonnement afgesloten bij Goal Magazine, met als welkomstgeschenk een trainingspakket - een bal met een rugzak en nog wat geloof ik (ze hadden een ruime keuze in welkomstgeschenken). Dit is een maandblad en volgens de site zou je het welkomstgeschenk krijgen binnen 4 weken nadat het abonnementsgeld was afgeschreven. En het eerste blad zou je uiterlijk na 6 weken ontvangen. Uiteindelijk in november werd het geld afgeschreven en ontvingen wij een goal-magazine.
Nu hebben we alleen nog steeds geen welkomstgeschenk gezien, dus zojuist bel ik dus naar de verspreider, die blijkt vorige week overgenomen te zijn door Betapress.
Betapress gebeld en het trainingspakket is er niet meer. Als enige welkomstgeschenk hebben ze nog een dekbedovertrek, of - als we het omzetten naar een halfjaar abonnement - een special over de championsleague. Ik moet zo nog even met zoon overleggen, maar: mag dit zomaar? Ik kan me voorstellen dat er wel eens een welkomstgeschenk 'op' kan zijn, maar er is nu helemaal geen keuze meer.
Helaas is de keuze in voetbalbladen ook niet zo groot :-S en de afhandelaars hiervan zijn niet zo effectief, dus overstappen naar een ander blad is ook niet echt een optie.
NB zoon had zich héél erg verheugd op de bal.
Jesse

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hanne.

Hanne.

14-12-2011 om 10:53

Voorwaarden?

Stonden er voorwaarden bij? Vaak staat er bij dergelijke acties dat je het geschenk krijgt 'zolang de voorraad strekt' en dat je anders een alternatief cadeau krijgt.

Als je echt een interesse hebt in het dekbed zou inzetten op dat je het abonnement dan met korting wilt hebben.

Jesse_1

Jesse_1

14-12-2011 om 14:36

Gelukkig

Zoon blijkt ook tevreden te zijn met het nwe dekbed ("cool") en had ook een nieuwe nodig, dus daar kom ik dan goedkoop vanaf .
Gelukkig had hij voor zijn verjaardag al een nieuwe bal gekregen, dus die nood was ook niet meer zo hoog.

Dank, Jesse

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.