Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Heirthe

Heirthe

14-09-2009 om 10:21

Werken op een boorplatform

Mijn broer wil gaan werken op een boorplatform en mijn moeder zit helemaal in de stress hierover.
Is het echt zo gevaarlijk als dat je wel eens leest en wat houdt het werk eigenlijk precies in?
Heb al gegoogled maar word niet veel wijzer.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

14-09-2009 om 10:45

Heu

Foske:
'Is het echt zo gevaarlijk als dat je wel eens leest en wat houdt het werk eigenlijk precies in?"
mss moet dat laatste eens aan hem vragen. Wat gaat hij daar doen? Schoonmaken, koken, naar olie boren?

En wat voor linkjes heb je gelezen over gevaar?

Maar ehh

hij is toch volwassen die broer van jou ? Dan kan je hem toch gewoon bellen en hem laten uitleggen hoe en wat.

Chantelle

Chantelle

14-09-2009 om 11:56

Niet direct onveilig...

Het is met boorplatformen net als met vliegtuigen. Als er wat gebeurt....
De veiligheidstandaarden in de off shore wereld zijn heel erg hoog. Hoger dan luchtvaart en/of werken met nucleaire toestanden.

reina

reina

14-09-2009 om 12:31

Foske

Ik weet niet hoe oud je broer is(niet dat dat wat uitmaakt voor je moeder, moeders zijn nou eenmaal soms ongerust, ongeacht de leeftijd van hun kinderen ), maar ik zou er geen moeite mee hebben als ik je moeder was. Hoe gevaarlijk is gevaarlijk?

Heirthe

Heirthe

14-09-2009 om 14:29

Oke

Dus met het gevaar valt het allemaal wel wat mee, storm met metershoge golven, lekkages, ontploffingen, daar heb ik wel eens wat over gelezen.
Weet het verder ook niet hoor, mijn broer moet zelf maar weten wat ie doet, hij is idd volwassen en heeft volgens mij al dollartekens in de ogen
Hij wil gewoon snel veel geld verdienen en waar kan dat nou beter dan op een boorplatform nietwaar?
Zal moeders maar bellen dat het allemaal reuze meevalt haha.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.