Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Yes!

Ik heb de baan gekregen ! Men was " very impressed by me" haha, toch erg leuk om te horen op je56 ste.
Nu wordt er nog even gebakkeleid over de begin datum, ze willen me eerder hebben dan ik eigenlijk wil, ze hebben al maaaaanden gewacht, kan nog wel 2 weken extra bij (vind ik). Maar agency doet dit voor me.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

21-06-2012 om 15:04

Fantastisch!

Wat goed zeg. Gefeliciteerd! Dat wordt dan genieten van twee weekjes 'ongeplande vakantie'.

krin

krin

21-06-2012 om 16:06

Goed!

Nog even twee weken genieten van je garden leave (en nu maar hopen op tuinweer) en dan aan de slag. Dat is lekker snel gegaan, zeg! Is de baan vergelijkbaar met wat je hiervoor deed?

Shonagh

Shonagh

21-06-2012 om 16:24 Topicstarter

Dank je wel

Officieel ben ik nog tot 8 juli in dienst bij Hilton, maar nu dus garden leave.
Ze willen me al op 2 juli hebben, 2 weken fulltime training, dan mag ik mijn 2 weken geplande vakantie ( onbetaald) opnemen en dan op 30 juli weer verder. Maar ik wil graag op 30 juli beginnen, heb gedurende die 2 eerste weken al 3 dagen wat gepland, waaronder afscheid van Hilton en graduation dochter. Er wordt nu namens mij onderhandeld.
Als jullie de klantenservice voor je contactlenzencontract belt, die je bij P of E gekocht hebt, dan kan je in de toekomst mij aan de telefoon krijgen, al heet ik daar natuurlijk geen Shonagh :o)
En het regent vandaag, bah. Maar wat maakt het uit !?!?

Potverdikkie!

Kijk, dat zijn nog eens opbeurende berichten in tijden van crisis. Even gecheckt wanneer je je vorige draadje gestart bent: op 2 juni. Je hele werkloze periode heeft nog geen 3 weken geduurd

Groeten,

Temet

Guinevere

Guinevere

21-06-2012 om 16:30

Van harte

Heel fijn om te lezen, succes met je nieuwe baan!

Shonagh

Shonagh

21-06-2012 om 16:36 Topicstarter

Haha

Dank jullie wel, ik kan al in mijn nieuwe baan beginnen voordat ik eigenlijk bij de oude weg ben, maar ik wil nu graag even wat rust :o).
Helemaal ideaal is het niet, ik moet iedere zaterdag werken, maar het is een begin en je weet maar nooit als je eenmaal binnen bent, toch ?

Gerdina

Gerdina

21-06-2012 om 17:08

Mooi zo

gefeliciteerd! En idd als je er eenmaal een tijdje werkt kun je misschien wel van die zaterdag af. Of komt er ergens anders een leuke baan voorbij waarbij je deze werkervaring goed kunt gebruiken.

Kaaskopje

Kaaskopje

21-06-2012 om 18:00

Leuk zeg!

Heel erg gefeliciteerd, impressing lady!

Fiorucci

Fiorucci

21-06-2012 om 18:21

Fijn

Wat heerlijk voor je! Succes!

Ely

Ely

21-06-2012 om 20:58

Wiehoe!

Gefeliciteerd !! goed gedaan zeg!
En wat heerlijk om weer eens zo'n positief verhaal te lezen hier

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Gerdina

Gerdina

22-06-2012 om 09:35

Jaaaaa!

Ik heb de baan ook! Ben zo blij!
Eerst nog even op vakantie en dan beginnen!

krin

krin

22-06-2012 om 10:02

Jemig

Na alle verhalen om me heen van mensen die al zeker een jaar aan het zoeken en ploeteren zijn, is dit wel heel mooi, twee treffers in een week.
Jij ook gefeliciteerd, Gerdina, en veel plezier in je niewe werk!

Shonagh

Shonagh

22-06-2012 om 11:00 Topicstarter

Gerdina!

Congratulations, super ! Wat een heeeeerlijk gevoel he ?
Ik heb er vannacht zelfs slecht van geslapen haha, maar dat is het waard !

En shonagh...

mag je je Hollandse fleurige kleren aan, of moet je toch in uniform?

Gefeliciteerd trouwens!

Chris

tonny

tonny

22-06-2012 om 14:05

Gefeliciteerd!

En veel plezier in je nieuwe functie, wat geweldig dat het allemaal zo voorspoedig is verlopen!

Shonagh

Shonagh

22-06-2012 om 14:51 Topicstarter

Chris

Nee geen officieel uniform, maar wel allemaal stemmig donker "office dress", werd me ook expliciet zo gezegd. Ik begin toch al per 2 juli, dus nog maar even shoppen. Het nadeel van al dat spul is dat het veel synthetisch zweetspul is. Ben er nog niet helemaal met mezelf uit in hoeverre ik mee ga, er komt geen klant in het kantoor.
Toen in mijn exbaan het uniform afgeschafd werd, kwamen de jongens opeens aan in jeans met gaten/ scheuren. Net of er niets tussenin is. Soms denk ik weleens dat door al die uniformen op school/ werk (sommige) mensen zich ook niet weten te kleden................

ishtar

ishtar

22-06-2012 om 14:54

Gefeliciteerd!

allebei!

Shonagh & gerdina

gefeliciteerd, allebei! Wat een prachtig nieuws! Dat doet mij ook hopen dat het voor mij ook nog wel eens is weggelegd

Hoop dat jullie er allebei heel veel plezier en voldoening uit zullen halen!

Mea Proefrok

Mea Proefrok

22-06-2012 om 18:07

Wow!

Wat een mooie berichten, Gerdina en Shonagh! Allebei ontzettend gefeliciteerd.

Monet

Monet

23-06-2012 om 13:02

Dubbel feest!

Super, Shonagh en Gerdina! Heerlijk dat het is gelukt!

Shonagh

Shonagh

23-06-2012 om 16:58 Topicstarter

Dank

en ik begin op 2 juli, toch fijn dat ze me zo graag willen hebben :o)

Kaaskopje

Kaaskopje

24-06-2012 om 00:18

Gerdina

Ook jij van harte!

Shonagh en gerdina!

Super zeg,allebei de baan gekregen! Ik ben heel blij voor jullie.

Gerdina

Gerdina

25-06-2012 om 10:01

Bedankt allemaal!

Ik moet nog wel een arbeidsvoorwaardengesprek. Heb ik nog nooit gehad, ben dus benieuwd hoe dat gaat...
Ik begin half juli, moet dus nog wel even kinderopvang regelen voor de vakantie, maar dat komt wel goed.
Ik mag overigens wel een uniform aan, hoef ik me niet af te vragen wat ik aan moet trekken .
En Shonagh jij begint volgende week dus al. Ik hoop dat je deze week nog even mooi weer hebt in je tuintje dan

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.