Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Vic

Vic

26-05-2011 om 20:17

Zelfhulp/managementgoeroe boeken

Hebben jullie wel eens iets gehad aan zelfhulpboeken van managementguru's en andere mensen met hoog EQ? Ik heb van mijn cursusleider een boek van Steven Covey gekregen, maar ik snap er weinig van. Het is me inmiddels duidelijk dat ik mezelf de afgelopen jaren nogal eenzijdig heb ontwikkeld, en dat ik op persoonlijk vlak nog wat te schaven heb. Maar hoe pak je dat aan? Het lijkt wel of iedereen gewoon weet hoe het werkt, of leest iedereen dat soort boeken zonder het rond te vertellen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

26-05-2011 om 20:55

Om eerlijk te zijn

De 7 habits zeker?
Om eerlijk te zijn, ik ben niet verder gekomen dan een paginaatje of 15. Ik vond het niet inspirerend. Alle andere boeken van managementgoeroe's of boeken die mij over mezelf en het leven moesten doen nadenken: beeeeh. Geef mij maar een goede persoonlijke coach op het werk, daar heb ik meer aan.

mijk

mijk

26-05-2011 om 21:02

Heel veel gehad

aan The Artists way van Julia Cameron. Maar dat gaat over je persoonlijke en creatieve ontwikkeling en volgens mij werkt dat altijd door in je werk. In boeken die vooral over werk gaan vind ik nooit veel. Ik ben toch geen werknemer/manager weet ik veel. Ik ben Mijk....

Mijk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.