Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Pelle

Pelle

23-12-2010 om 12:28

Zijn jullie toe aan alleen pinnen in winkels?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

30-12-2010 om 22:46

Fiets in garage

Jij ook al niet Lidwientje Wij hebben 2 fietsgarages in de stad (tenminste, 2 waarvan ik het weet) en ik zet mijn fiets er zelden neer, ondanks dat het helemaal gratis is. Ik vind het zo'n gedoe. Ik plemp mijn fiets dan toch liever 'ouderwets' tegen een paaltje, daar waar ik een winkel in wil, zodat ik na afloop meteen weer op de fiets kan springen. (vooral dat springen)

Fiorucci

Fiorucci

31-12-2010 om 08:46

Kaaskopje

Hier mag je in het stadscentrum geen fietsen meer parkeren, krijg je een boete voor, dus dan wil je wel..)

Kaaskopje

Kaaskopje

01-01-2011 om 01:37

Inderdaad

Ik heb ooit gelezen dat wij de fietsen ook niet meer in de winkelstraten mogen zetten, maar het gebeurt nog steeds en ik heb er verder niets meer over gehoord.

Tink

Tink

03-01-2011 om 00:55

Lidwientje

Anderhalf jaar geleden was dat al zo op de poli in Nijmegen. Ik heb een kaart met een streepjescode erop, en als ik er nog eens kom hoef ik die alleen maar te scannen bij zo'n zuil.
Op zich allemaal makkelijk hoor, het scheelt een hoop wachttijd bij incheckbalies en zo, maar ik was toch blij dat mijn man mee was . In je zenuwen lees je de aanwijzingen niet goed, ik had vast 'balie groen' (of hoe het ding precies heette) nooit gevonden in mijn eentje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.