Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
24-03-2010 om 22:47
Ik kijk graag naar het Blok op Net 5 en dit jaar zit er een stel in waarvan 1 van de 2 ADHD heeft.....en stiekem moet ik zo lachen.....Ik vind het zo heerlijk herkenbaar hoe ze als een kip zonder kop door dat appartement heel rent zonder dat er echt iets uit haar handen komt, hoe ze heel snel overprikkeld raakt van de mensen om haar heen en hoe ze soms gewoon rust nodig heeft....
En toch hoop ik dat ze het ver gaat schoppen....
25-03-2010 om 23:38
Jahaa!
Ze is leuk hè, die Nienke.
En ik vind het ook knap dat ze zich zo "bloot" geeft.
25-03-2010 om 23:42
Oeps
Te snel op verzenden gedrukt....
Ik wou nog zeggen dat ik hoop de aandoening ADHD er wat meer een gezicht door gaat krijgen. Nu zijn er natuurlijk veel verschillende ADHD-ers, die allemaal op hun eigen manier reageren maar ik hoop dat het haar lukt om mensen te laten zien dat ADHD-ers ook "net mensen zijn".
Ik vind haar in ieder geval erg grappig en een leuk mens. Ik hoop dat mijn dochter later ook zo wordt...