anna van noniemen
24-11-2009 om 11:07
"adhd" piet gezien ;-)))
Zat vanmorgen even Sinterklaasjournaal te kijken en ontdekte ineens Jochem Meyer onder de pieten....hihihihi!

Guinevere
24-11-2009 om 11:33
Mooi beroep
Ik heb 'm niet gezien. Wel lijkt ADHD-piet me een zéér geschikt beroep voor mijn eigen adhd-er. Ik zal het er eens met hem over hebben (hij wil eigenlijk zingend toetsenist worden in zijn eigen band).

koentje
25-11-2009 om 00:09
Heb ik al een tijdje geleden bedacht!
Wanneer is iemand geschikt als Piet
ik dacht erover na maar ik wist het niet
ineens had ik een goed idee
maar hoe kreeg ik Sinterklaas hierin mee?
ze dansen, ze springen, ze schreeuwen zich schor
ze staan voor paal maar dat interesseert ze geen lor
ik nam in mijn overweging mee:
een goede Piet heeft ADHD!

Bastet
25-11-2009 om 07:43
Haha ja
Mijn schoonzus met adhd is ook heel blij, vier keer deze weken is ze zwarte piet!
Bastet

Gaia*
25-11-2009 om 11:22
Heerlijk
mijn zoon (8,adhd) roept zijn leven al dat hij Piet wil worden. Hij is het in deze periode ook gewoon. En als hij overal over heen klimt, springt, rent... dat is oefenen voor Piet. En dat riep hij al toen hij 3 of 4 jaar was.
ha ha.
Ik heb hem ook op tv gezien, de ADHD-Piet hihi. Super! Wij noemen onze zoon trouwens Hyper-piet. Klinkt ook wel leuk.

hasse simonsdochter
25-11-2009 om 16:27
Oh gewéldig!
Dát is het. Zodra de boot van Sint aangelegd had, dook mijn zoon (6,5, PDD-NOS, ADHD) in zijn kast en trok zijn pietekleren aan (gelukkig pasten ze nog ). Deze weken IS hij idd Zwarte Piet, en kijkt hij het liefst op zijn kop op de bank naar het Sinterklaasjournaal... Héérlijk, wat geniet hij! En ik ook...
Maar hoe ik hem óóit het ware verhaal over de bisschop van Myra moet vertellen... als hij 18 is ofzo?

Gaia*
26-11-2009 om 09:19
Koentje
Las nog een keer jouw gedichtje. Die is echt zooo goed. Knap van je. Ik ga 'm aan mijn zoon geven. ha ha

Brigitte de Jong
27-11-2009 om 21:39
Leuk
Jochem Meyer is leuk!
Kijkt mijn jongste van 11 ook graag naar!!!!!