Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
14-06-2011 om 13:46
Mijn zoon stapt over van speciaal naar regulier onderwijs, en hij neemt dus afscheid van de chauffeur die hem de laatste 1½ jaar naar school gebracht en gehaald heeft. Het is een heel aardige, joviale man die altijd veel grapjes met de kinderen maakte. Meer persoonlijks weet ik helaas niet van hem. Wat zouden we hem nu ten afscheid kunnen geven, geen groot cadeau, maar een aardigheidje als dank & afscheid?
14-06-2011 om 19:38
Ook merci
Mijn inspiratie kwam ook nooit verder dan Merci. Als je een bloemetje geeft met die weer is het verlept voordat de goede man thuis is. En als hij het niet lust kan hij het altijd nog uitdelen aan collega's. En trouwens: ik vind dit wel lekker hoor, die merci. Misschien kan je zoon er nog een tekening bij doen?
15-06-2011 om 01:42
Cadeaubon?
Niet heel origineel maar een chauffeur heeft geen superloon dus alle aanvulling is welkom. Algemene cadeaubon, cd, boeken, maakt niet uit. Als ik de chauffeur was zijn zou ik er blij mee zijn. Hoeft ook geen enorm bedrag te wezen, 10-20 euro is genoeg. Iets echt persoonlijks vind ik meer iets voor naaste collega´s, therapeuten, leerkrachten en dergelijke.
15-06-2011 om 18:47
Kijk hier eens
kijk hier eens
Zo kan je een kadootje leuk versieren.
Met leuke foto van je kind bijv.
http://www.party-kids.nl/titels.asp?intCategorie=1&strSorteer=intMail&intRubriek=0&start=250&tot=96
marion
16-06-2011 om 10:21
Dank jullie
Voor het meedenken! Ik heb de neiging dit soort dinegen moeilijker te maken dan het is, maar het gaat idd vooral om het gebaar. Hij krijgt sowieso de afscheidstractatie-met-fotootje van zoon die de kinderen uit de bus ook krijgen (dat wil zoon per se , en dan wordt het ws idd een doos chocolade oid. De juffen krijgen bonbons en een afscheidsbrief, de kinderen in bus/klas een dropsleutel-met-fotootje als sleutelhanger en de klas/school een mooi prentenboek. Nou hoop ik dat ik niemand vergeten ben....best moeilijk om afscheid te nemen merk ik. Hij is in zulke goede handen geweest daar....