double4
12-08-2011 om 17:55
Afscheidskado pgb-begeleidster
Na jarenlang mijn zoon (en indirect mij) begeleid te hebben, gaat de vaste begeleidster van mijn zoon (9)binnenkort weg. Samen met mijn zoon heb ik in ieder geval al iets gemaakt om aan haar te geven, maar ik ben ook nog op zoek naar iets aparts wat ik haar kan geven om haar te bedanken, naast een "gewoon kadootje".
Weet jij iets of heb je zelf eens iets gegeven of gekregen wat heel leuk was en wat je echt raakte? Dan hoor ik het graag, alle tips welkom!
Double4

Gonzo18
13-08-2011 om 09:44
Een bezempje
Ik kreeg van een vriendin uit Spanje een klein bezempje van zilver waarbij de tekst zat dat dit bezempje alle zorgen en negatieve energie wegbezemt. Het raakte me erg maar ik denk niet dat je dit bedoelt.
Ik geef vaak iets als iemand iets voor mijn dochter heeft betekent iets dat te maken heeft met herinneringen. Zoals een boek waarin oudere schrijver hun jongere zelf een brief schrijven (titel kwijt) want ik vind dat het mooiste wat je een kind kunt geven mooie jeugdherinneringen zijn en daar heeft deze begeleidster natuurlijk ook aan bijgedragen. Succes met nadenken!

-knorretje-
14-08-2011 om 21:04
Kado
Toen onze oudste zoon naar Speciaal Onderwijs moest gaan heeft hij voor het hele team wat hem had bijgestaan op regulier onderwijs stenen beschilderd en ik heb een mooie foto van hem gemaakt waarvan we een fotokaart met tekst hebben gemaakt.
De tekst heeft onze zoon zelf verzonnen en kwam recht uit zijn hart. Het hele team was diep ontroert door deze tekst (hij bedankte oa. dat hij op deze school had mogen werken). De fotokaart heeft het gehele afgelopen schooljaar nog bij iedereen op zijn bureau gestaan, terwijl onze zoon in oktober al weg is gegaan.
Wellicht heb je hier iets aan?

inkie1979
15-08-2011 om 10:26
Een mok met foto!
Ik kreeg als afscheid van 1 van de kinderen (ik ben pgb-er) een mok met een foto van het betrefende kindje met de tekst alsheblieft! alleen dan het woord wat ze altijd zei (en dat wijkt er behoorlijk van af maar ivm met herkkening schrijf ik dat nu niet op)
hij staat nog steeds in de kast en ik drink er nog regelmatig uit (is drie jaar geledne ofzo misschien wel langer)