Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op

Auti doe dag morgen

morgen is het auti doedag in avonturenpark hellendoorn, en gaat hij speciaal open voor kinderen met autisme,
bij de nva kan je kaarten kopen..
ik ben erg benieuwd! en we zijn er al helemaal klaar voor..
gaan er nog meer mensen heen morgen???

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jun

Jun

03-04-2009 om 18:56

Ik heb het nooit zo begrepen

Die auti dagen in pretparken. Vinden ze veel te eng en druk.
Groet van Jun

T&T

T&T

03-04-2009 om 20:54

Jammer maar helaas

Hier een mama die gek is op dat soort parken, en achtbanen en kermis en zo... en twee auti's die al in paniek raken bij het idee alleen...
Tess

toja

toja

03-04-2009 om 22:05

Ja!

Die van mij is er helemaal klaar voor! En zijn zusje ook. Wij hebben er ook wel zin in.
Hier geen paniek of onrust gelukkig. Hij wilde zelfs geen plattegrond; want hij laat zich wel verrassen. (Al heeft hij vanmiddag toch een hele tijd de folder zitten te bestuderen en hij weet nu al dat hij graag naar al die enge wil kijken; maar er in gaan ho maar ). Maar dat maakt ons niet uit hoor.

inkie1979

inkie1979

05-04-2009 om 15:50 Topicstarter

Toja

hoe vonden jullie het???
wij vonden het erg leuk...lekker weinig wachtijden (alleen bij de ronde bootjes en de wildwaterbaan was het wat langer wachten, volgens mij omdat niet iedereen bij elkaar in wilde zitten)

de catering vonden we wat minder... duidelijk dat niet iedereen al helemala was ingewerkt...

grappig wie weet hebben we bij elkaar in de buurd gezeten of gestaan...

toja

toja

06-04-2009 om 10:05

Inkie

Hoi,
wij vonden het ook erg leuk. Heerlijk inderdaad; die wachttijden. En ze deden niet moeilijk. Mijn zoon heeft zich uitgeleefd in dreumesland... En dat terwijl hij de 1.20m allang had gepasseerd (hij mocht gewoon nog overal in; er was toch genoeg plek). En wat betreft de catering waren ze nog onderbezet. Ze stonden er vaak alleen voor. We hebben veel bij de speeltuin (de 3 torens) gezeten. Het waterrad was favoriet. Daar ook even in de rij gestaan voor een suikerspin.
De kaneelbroodjes en water op het eind konden wij ook erg waarderen!
Groetjes Toja

inkie1979

inkie1979

07-04-2009 om 09:05 Topicstarter

Toja

leuk! heerlijk vond ik het dat het kind zichzelf mocht en kon zijn, geen veroordeling van anderen, heerlijk!
het ging bij ons een paar keer mis, maar niemand die er naar keek, alleen iemand die vroeg aan mij of het ging, super!

we zijn in het begin even bij de drie torens geweest, verder niet (rond 11 uur

gr Inkie

toja

toja

07-04-2009 om 16:12

Hoi inkie

hoe oud zijn jouw kinderen eigenlijk? Die van mij 8 en 5. Wat ik zo mooi vond om te zien was dat ze allemaal hun eigengang gingen. Vooral in de speeltuin vond ik dat leuk om te zien. Mijn zoon wilde perse op het waterrad staan en kan dan gewoon overal 'doorheenlopen' zonder ergens naar te kijken. Niet even vragen; maar je er gewoon op wurmen zeg maar (snap je het nog?) Het grappige was dat andere kinderen dat ook gewoon bij hem deden. Gewoon een stukje herkenning. De sfeer was gewoon heel gemoedelijk...
Groetjes Toja

inkie1979

inkie1979

14-04-2009 om 17:08 Topicstarter

Toja

sorry wa shelemala vergeten dat ik hier ook had geschreven!
het meisje waar ik het over had/heb is niet mijn dochter, ik was mee als begeleidster! ze is 9 bijna 10 ... en logeerd altijd bij mij, ook het wekeeind dat auti-doedag was daarom mocht ik mee

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.